27 marca 2013

Niekto rád blokuje iných

príspevok nám poslal mapa

Miesto činu: Hlohovec, Parkovisko medzi ulicami M.R.Štefánika a Školská,
Dátum: 20.03.2013, cca 11:30,
ŠPZ: SB251BD,
Indikácie: Čiarosleposť, 
Značka auta: VW Passat,
Diagnóza: Príchodom na parkovisko mi udrelo do očí voľné miesto na konci parkoviska, čo bolo zároveň aj najbližšie k miestu, kam som mal po zaparkovaní namierené. Preto sa mi to zdalo ako ideálne miesto na zaparkovanie. Až keď som prišiel k nemu, zistil som, že tam nemám šancu zaparkovať!

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

2 komentáre:

  1. Napriek tomu by som sa vedla neho natlacil.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Stačí vedľa neho natesno nacúvať na vyhradené miesto a odísť do kina.

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!