13 januára 2013

Ďalší debilko, čo tie čiary nie a nie pochopiť


príspevok nám poslal morky

Miesto činu:  Žilina, OC Aupark
Dátum: 23.12. 2012, 15:00
ŠPZ:  ZA806DJ
Indikácie: Čiarosleposť, parkovanie na vyhradenom mieste
Značka auta: BMW
Diagnóza/K fotke autor píše: Najnovší parkovací trend v podzemných garážach. Miesta je tam vždy dosť, akurát niekedy treba s autom zliezť o poschodie nižšie.

To už je ale pre týchto retardov asi moc náročné.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

7 komentárov:

  1. tym autom nikoho neobmedzuje, ked je to parkovisko plne, tak sa jednoducho inak neda, pokial na tej fotke vidim, tak nikoho neblokuje, neobmedzuje, nikomu nezavadzia..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ty si zastancom tvrdenia, ze "predpisy su na to, aby sa porusovali"?

      Odstrániť
  2. akoze neobmedzuje?? vies ako chujovo sa vychadza uz aj tak z tych stiesnienych ulickach???tito vodici len su lenivy pohladat volne miesto..nic viac!!! a dalsi 3ja kokoti co dali ze nieje debil lebo pravom je debil!! a kopec dalsich co takto debilne parkuju..ked je plne parkovisko tak parkujte vonku tam su taktiez parkovacie miesta..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Cela tato rubrika je len o honeni si ega par zufalcov ktori sa snazia "obhajovat zakon"...zacnite robit nieco bohumile a nesnazte sa taktk degradovat takisto normalnych obcanov...kolki z vas vedia aky mal k tomu sofer dovod..denno denne takto v auparku v za parkuje mnoho vodicov a nie su pokutovan..preco asi? No preco tam nechodia prislusnici mpza davat papuce??

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie je to síce táto konkrétna fotka, ale v AuParku a pod. parkujú autá na "rebríkoch", i keď je tam zákaz parkovania. Tie "rebríky" sú určené pre chodcov, pre kočíky a pre nákupné vozíky.
      Prečo ich nepokutujú? Je to síce na hlavu postavené, ale bohužiaľ, policajti na to nemajú právo. Totiž jedná sa o súkromný pozemok a je na správcovi pozemku, ako sa k tomu postaví. Toto je odpoveď od mestskej polície, na ktorú som volal, keď ma takýto parkovací inteligent zablokoval a policajt mi povedal, že jedine správca s tým môže niečo urobiť.
      Osobne som zažil, keď práve v AuParku prišlo skoro ráno (okolo 10:20) auto, odparkovalo to na "rebríku", i keď bolo ešte naozaj veľa miest voľných. Opýtal som sa šoféra, či mu nevadí, že blokuje cestu pre kočíky a nákupné vozíky, jeho odpoveď bola absolútne arogantná v štýle, že to je jeho vec, kde parkuje. Jeho manželka, ktorá bola s ním sa tiež pustila do mňa, že nech sa starám o svoje veci.

      Odstrániť
  4. Pre vsetkych debilov ktori si myslia ze tieto ciary su tam na paradu.Tak vam oznamujem,ze niesu.Su namalovane na vyjazdoch z uliciek a su tam preto aby bol dodrzany bezpecny vyjazd(vyhlad)pri vychadzani z tychto uliciek.Pochopili ste to debili?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. môj názor, pri fakt preplnenej garáži (ako napr. v Auparku BA bežne býva) zaparkovať na tých tzv.rebríkoch čo vedú niekde pozdĺž steny či cesty, OK. Priznávam aj ja som blúdil zo 10min. po garáži a kedže som sa ponáhlal po frajerku (kto má vie aké vedia byť ženy nervozne ked musia čakať :D) odstavil som nakoniec pri vchode na čiarách. Nie však v zákrute či výjazde od niekade, treba brať ohlad na druhých a pokial sa dá miesto nájsť, nebudme pohodlní a arogatní voči ostatným :)

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!