13 decembra 2012

Vianočný balíček bebilného parkovania



príspevok nám poslal občanTO

Miesto činu:  Topoľčany, Streďanská ulica, Kaufland
Dátum: 4.12 2012, 15:00
ŠPZ: TO300CM
Indikácie: Čiarosleposť, parkovanie na ceste
Značka auta: Chevrolet Captiva
Diagnóza/K fotke autor píše: Padá sniežik padá ej... Ale ja si zaparkujem takto pekne vytŕčajúc do cesty a ešte aj pekne na čiaru. Však čo, ja mám ŠPZ vystátu v rade ja môžem všetko. Ďalší ohľaduplný spoluobčan z Topoľčian ktorý si myslí že je nadčlovek.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

1 komentár:

  1. pokial je vela volneho na parkovanie ako v tomto prípade tak mi to nevadí..že to potrebuje niekto rieši a fotiť .. nechapem

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!