04 júna 2012

Ranné blokovanie cudzej garáže


príspevok nám poslal pedro

Miesto činu:  Košice, Gerlachovská ulica, garáže
Dátum: 25.5.2012, 3:15 ráno
ŠPZ: KE699HB
Indikácie: Blokovanie garáže
Značka auta: BMW
Diagnóza/K fotke autor píše: Tak tento debil zastal rovno pred mojou garážou a nechal to auto tam, neviem od kedy, no ja som potreboval vybrať moje auto o 3:15 ráno a zažil som šok.

No aj o 8:00 tam stál, tak som ho nechal odtiahnuť. Najsmutnejšie na tom je, že v KE funguje odťahová služba až od 8:00, takže keď sa Vám niečo také stane v noci, ako mne, tak v Košiciach máte smolu, nepomôže Vám nik

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

9 komentárov:

  1. Uplny genius !
    Mohol zaparkovat pred garaz vedla kde je travnik a je velky predpoklad ze garaz je nevyuzivana.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to uz by ale stal na trave :) a neviem ci zrovna 3:15 je taketo krasne svetlo a chodia ludia po ulici, ale asi to fotil az o 8:00 ... to auto by sa asi nedalo ani odhodit, kedze tam ma nadrbane spojlere :) jednym slovom DEBIL

    OdpovedaťOdstrániť
  3. zohnal by som nieco vacsie, zatiahol by som ho za lano a na fleku odtiahol... chuj do toho ze by to bolo smykom

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nie dosť že zhovadí celkom pekné BMW škaredým tuzingom, ešte aj zaparkuje ako úúplný debil, tipoval by som to na 18 ročného puberťáka :D (tým nechcem nikomu krivdiť :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. zeby diadnoza BMW??

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zeby diagnoza zavistlivy k*kot, ktory ani nevie pisat?

      Odstrániť
  6. Mne sa stalo niečo podobné. Vyriešil som to tak, že som mu tehlou vybil okno pri spolujazdcovi, odbrzdil ručnú, vyradil rýchlosť a odtlačil na cestu. Tehla mu zostala na sedadle ako suvenír... Myslím, že nebudúce bude rozmýšľať pri parkovaní. Do práce son však prišiel kvôli debilovi aj tak neskoro.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To by ma veľa naštvalo, keby niekto stál pred mojou garážou a ja by som tak nemohla vyjsť. Nechala by som ho tiež hneď odtiahnuť. Nemá tam čo robiť. Ja auto parkujem v garáži a aj tak ho radšej zamykám. Používam k tomu vystreľovací kľúč, ktorý mám stále pri sebe a už som si na to zvykla, takže auto zamykám automaticky :-).

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!