31 mája 2012

Hladný Dunajskostredčan v Bratislave

príspevok nám poslala nikushBa

Miesto činu:  Bratislava, Galvaniho ulica, Avion, parkovisko pred MC Donaldom
Dátum: 22. 5. 2012, 13:30
ŠPZ: DS884BB
Indikácie: Čiarosleposť
Značka auta: Škoda Octavia
Diagnóza/K fotke autor píše: Parkovisko bolo plné, aj to, ďalej od MC Donaldu. No pán, ktorý sa asi ponáhľal na obed, nemal čas zaparkovať ako slušný človek a tak zaparkoval ako... no ako ds v Bratislave.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

4 komentáre:

  1. veľmi dobré ...dlho som sa tak nepobavil...prajem veľa úspechov

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tohto by som velmi neodsudzoval. Tiez sa mi stalo, ze som sa pekne napasoval medzi 2 zaparkovane auta a ked som po 2a pol hodine prisiel, moje auto stalo takto podobne. A to byva casto aj pred panelakom s inymi autami. Ale nechcem ho ani obhajovat, kedze neviem, ci to nespravil schvalne, pretoze takych debilov jazdi po slovensku vela...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O čom rozprávaš? Veď sú tam vyznačené kóje, to čo popisuješ je možné ak sa radí medzi dve autá a tie potom odídu niekde na voľnej ploche.

      Odstrániť
  3. to je pekné že sú vyznačené ale možno tí dvaja pred ním parkovali mimo kóje Tiež sa mi X-krát stalo že kvôli nejakému blbcovi som musel zaparkovať mimo čiar len aby sa vedľa mňa zmestilo ešte jedno auto. A keď ten ch*j odišiel tak to vyzeralo že parkujem debilne ja.

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!