26 apríla 2012

To je ale čiarosleposť!

príspevok nám poslal harmi

Miesto činu:  Stupava, Hlavná ulica, Billa
Dátum: 14.4.2012, 8:30
ŠPZ: BA632PF
Indikácie: Čiarosleposť
Značka auta: Toyota Yaris
Diagnóza/K fotke autor píše: Nuž toto som musel odfotiť. Miesta na parkovanie sú široké, šikmé usporiadanie uľahčuje cúvanie. Rozumiem, že po zacúvaní zacítil(a) šofér(ka) obrubník, ale prečo ani po vystúpení nezbadal(a) nic neobvyklé? Parkovisko bolo plné, ale obe miesta v okolí odfoteného exempláru boli volné, hádajte prečo.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

4 komentáre:

  1. Toto ma vodicak ??
    Nechapem ako moze byt niekto tak nesvojpravny a omedzeny.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Takymto by som zobrala vodicak a poslala naspat do autoskoly. Na cely kurz!
    To asi len ja som taky blbec, co sa snazi VZDY NORMALNE zaparkovat.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No toto ja som norálne šokovany tito ludia nemaju ani kusok sucitu a charakteru pre druhych . hlavna vec že on mal kde za parkovať

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!