22 apríla 2012

Efektívne blokujúci čiaroslepec

príspevok nám poslal dali12572

Miesto činu: Bratislava, Devínska Nová Ves, Štefana Králika
Dátum: 11.4.2012, 17:00
ŠPZ: BA365RV
Indikácie: Čiarosleposť
Značka auta: neuvedená
Diagnóza/K fotke autor píše: Taký malý, ale ako pekne blokuje.



___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

4 komentáre:

  1. nasrať mu do rúk a týždeň nepustiť k vode!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. na velkosti naozaj nezalezi :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Som rad ze ste ma uverejnili a teda vedzte pravdu ze zaparkovat s takymto autom je nemozne ked je okolo mna menej ako 7m miesta z kazdej strany (teda parkovanie na foto je prudky uspech).

    Tesnemu zaparkovaniu brania objektivne skutocnosti a nie moje bravurne vodicske schopnosti.

    P.S: Vopred sa ospravedlnujem vodicom ktorym pri parkovani buchnem do dveri ci inak zdemolujem auto - no neda sa inak som zaneprazdneny a teda aj PZP nemam uzatvorene.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to mi je Ťa ľúto, musíš byť naozaj veľmi hlúpy.

      Odstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!