16 mája 2012

Čiaroslepý rozťahovač sa

príspevok nám poslal cybercop

Miesto činu: Topoľčany, Tesco
Dátum: 9.5.2012, 17:20
ŠPZ: PE953AZ
Indikácie: Čiarosleposť
Značka auta: Renault Scenic
Diagnóza/K fotke autor píše: V Topoľčanoch pri Tescu takáto situácia nie je nijaká vzácnosť, skor pravideľnosť. Keby som fotil všetky autá na parkovisku, nestačila by mi kapacita karty.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

2 komentáre:

  1. Takéto fotky typu parkovanie cez čiaru a podobne by som sem vôbec nedával a nebral toho človeka hneď za debila. Z jednoduchého dôvodu. Ten vodič tam mohol zaparkovať preto, lebo autá okolo boli tak zaparkované a on sa šupol iba na voľné miesto. Autá okolo odišli a on je za debila. Úplne bežná vec na parkovisku. Auto vedľa úplne zle zaparkované, tak čo má človek asi tak spraviť ? Odtlačiť ho tak ako má byť? Alebo si to proste nevšimne , šupne medzi dve autá . Potom jedno či obe odídu a ono to hľa vyzerá , že ako ten debil zaparkoval..
    Len dodám, že nie je to moje auto , ale ako vodič viem, že sa takéto situácie bežne stávajú..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neviem ako pri vasom tescu, ale pri tom nasom (BA) takto parkuju aj ti, co maju okolo seba volne miesto. jednoducho ako pridem, tak stojim a je mi jedno, ci som na ciare alebo nie. tak sa podarilo...
      to je "logika" tych umelcov, nie moja. ja ked sa nezmestim medzi dve ciary, tak tam nejdem.

      Odstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!