18 marca 2012

Čiarosleposť v zapadajúcom slnku


príspevok nám poslal inter1908


Miesto činu: Bratislava, Petržalka, Danubia, Carrefour
Dátum: 10.3.2012, 17:00
ŠPZ: BL446CK
Indikácie: Čiarosleposť
Značka auta: BMW
Diagnóza/K fotke autor píše: Po mojom príjazde stálo naľavo od BMW ďalšie auto (správne), takže celý parkovací rad plný. Chcel som ísť vedľa búdky s košíkmi, no nedalo sa, pretože niekto nie je schopný (alebo ochotný) trafiť sa medzi čiary.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

3 komentáre:

  1. inak vsimnite si, ze na tomto parkovisku je dostatocny priestor vedla stojanov na voziky. hovorim o tom pruhu cervenych dlazobnych kociek, ktore pridavaju tomu miestu tych kritickych 20-30cm, aby sa tam dalo zaparkovat a vystupovat rovnako, ako v pripade ostatnych stojisk.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jasné, aj by som tam vklude nacúval a vystúpil (a to mám dlhé dvere) rovno pri obchode kam som šiel. keby to BMW parkovalo ako sa patrí...

      Odstrániť
  2. Co je za problem?? Je tam minimalne 40 volnych miest po celom parkovisku!!!

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!