02 marca 2012

Čiaroslepý na mieste, kde nepatrí

príspevok nám poslal Buco6770

Miesto činu: Bratislava, Petržalka, Carrefour
Dátum: 20.2.2012, 17:37
ŠPZ: MT593CF
Indikácie: Parkovanie na vyhradenom mieste, čiarosleposť
Značka auta: Audi A5
Diagnóza/K fotke autor píše: Chalan si povedal, že ak už parkuje tam kde nemám, tak nech to stojí čiaroslepo za to.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

3 komentáre:

  1. Pre koho je to miesto vyhradene?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je to miesto pre invalidov. A na tomto parkovisku som zažil naozaj komickú príhodu. Miesta pri obchodnom dome takmer obsadené, na jedno z voľných sa sunie dobrák s nálepkou invalida. Tak mu hovorím, prečo nezaparkuje na vyhradenom mieste. Odpovedal, že aj tu sa mu dobre parkuje. Tak som mu povedal, že blokuje miesto človeku, ktorý na vyhradenom mieste parkovať nesmie. S úsmevom mi poradil, aby som tam zaparkoval, keď príde polícia, mám sa na neho odvolať, že mi to dovolil. Svojou dobrotou ma doslova zabil na mieste.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zasa dokaz ze ludska blbost je nekonecna.

      Odstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!