20 januára 2012

Čiarosleposť double

príspevok nám poslal Michalovčan777

Miesto činu: Michalovce, Hypernova
Dátum: 4.1.2012, 09:00
ŠPZ: MI895CN
Indikácie: Čiarosleposť
Značka auta: BMW
Diagnóza/K fotke autor píše: Tento pán parkuje denne čiaroslepo všade kde príde. Hneď o 15min parkoval rovnako drzo na plnom parkovisku pri Tescu, ale tam ho už fotil niekto iný. Fotky tohto debila budem posielať častejšie.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

32 komentárov:

  1. Mu nic nikdy nedokazete !!!

    Keby aj ste mu poskodit chceli tak ja mu pojdem dosvedcit ze dobre parkoval.

    Slobodne parkujuci ludia musia drzat pri sebe - a ti co neskoro dojdu zaparkovat ich chyba !!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nic nedokazete? a fotka je pre teba nic, ty tupec?

      Odstrániť
    2. majitel zmeni SPZ co stoji 33 Eur.
      co potom spravis ??

      inak tu fotku ma policia ?

      Odstrániť
    3. ŠPZ zmeniť môže, ale svoju vrodenú imbecilitu nikdy nevymení.

      Odstrániť
    4. za kazdu jednu fotku zmenit SPZ :-D tak to by bolo drahe parkovanie a to mu prajeme kokotovi debilnemu!!!

      Odstrániť
  2. AnonymnýJan 20, 2012 08:21 AM

    ty si teda iny k0kot

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je o slovenskej sikovnosti, prvy co prijde nech vyuzije vyhody parkoviska na MAX!

      Ja si so zavistou ostatnych starosti nerobim - akasi slusnost to je pre luzrov !!!

      Odstrániť
    2. Inak povedane ked je niekto debil, tak je prilis debilny na to aby si uvedomil ze je debil.

      Odstrániť
  3. Jaaaj, ako by som si na nom zgustol - zaparkoval by som vpravo od neho tak, že by nemohol vycúvať, jedine dopredu cez obrubník a nejak to vyrovnať.

    Raz som videl, ako jedna nešikovná slečinka bondýnečka cukrová, 75% tela z umelej hmoty a silikónu, sa snažila vyparkovať z debilne zaparkovaným Porsche Cayenne, pozeral som sa na to divadlo tak 3 minúty, potom mi došla trpezlivosť a išiel som preč. Hádam ani nemusím pripomínať, že keď si ona myslela, že bude cúvať dozadu doprava, cúvala na opačnú stranu... Niektorí jedinci to majú ľahké - všetko si vytrtkajú. Aj vodičák, aj drahé auto.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty debil s prvym komentom! ty si debil, ty si debil... otvor oci a je to dokazane a ked je to tvoj debilny kamos tak mu povec nech radsej parkuje pod svetlom, ty debil!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nadavat mi mozes, ale zatialco ja zaparkujem takto stylovo ty budes 30 minut zufalo hladat miesto.
      Za ten ja v pohode nakupim a s usmevom sa odveziem domov.

      Odstrániť
    2. Stylovo? Uz prestan hulit, lebo raz najdes to auto "vytuningovane" a zostanes ze sanka dole...

      Odstrániť
  5. tu je dialóg asi úplne bezvýznamný
    tohto debila nechaj
    však on narazí
    potom si uvedomí ak bude mať ešte príležitosť
    svoju aroganciu nadradenosť
    potom mu sklapne
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ty stylovy debil, ked si najdes stylove klucikove grafity okolo celeho auta, nezmazatelne, potom sa ozvi, ja si zatial v pohode nakupim a s usmevom plus s krasnym napastovanym lakom bez skrabanca pojdem domov.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mily moj len nalakovanie dveri stoji cca 400 Eur.
      Ty poskrabanim sposobis trestny cin poskodzovania cudzej veci.
      Kedze mam v aute kameru a podobne na parkoviskach obchodov su tiez kamery da sa dohladat do akeho auta nastupis po poskodeni ineho auta.

      Poistovna si bude niekolko tisicovu fakturu uplatnovat u teba.

      Odstrániť
    2. ale prosim ta, nezartuj - uz len kvoli tvojmu bé-em-vé fungujú všetky kamery naokolo a snímajú len to, kedy ti niekto obtiahne kľúčikom plechy.
      Sa zobuď...či v diere ako sú mihaľovce je každý cm2 snímaný?
      Uvedom si, že skôr či neskôr si nájdeš pozdrav od náhodného okoloidúceho. Možno aj pravidelný ;-))))

      Odstrániť
    3. pre Feb 22, 2012 01:06 AM

      Kamery na roznych budovach su dnes caste (napr. na obchodoch, parkoviskach pred obchodmi, mestske bezpecnostne kamerove systemy atd.) - lebo ci technologicky alebo financne kamery nie su nic nekupitelne.

      Dalej mam kameru v aute a ta nafilmuje do akeho auta
      nastupujes po poskodeni mojho auta.

      P.S. Na foto nie je moje auto.

      P.S.1 : Cize hor sa do poskodzovania aut - urcite budes rad ked budes splacat niekolkotisicovu skodu + ako bonus obvinenie z trestneho cinu a mozno aj nakladacka od majitela auta. A to sa oplati. Vsak ?

      Odstrániť
    4. Na to aby som splacal fakturu musim byt za ten trestny cin odsudeny, az vtedy si moze poistovna u mna uplatnit narok na skodu.
      Skus mi dokazat hoci aj z kamerovym zaznamom, ze som sa dotkol auta, ze som nastupil vobec do nejakeho auta, ze som si za najblizsim rohom nepretocil bundu naopak a nadal druhu ciapku - mam este pokracovat?
      Nedaj sa vysmiat...
      Mam v aute kameru... a co? a tie kamery na obchodoch a priestranstvach monitoruju v kuse bez prestania tvoje auto, ked tam prides? Kazdy centimeter tvojich plechov?
      Sa zobud. Poznas kvality tych akoze kamerovych systemov?
      Odporucil by som ti sledovat menej americkych kriminalnych serialov.

      Odstrániť
    5. Sebavedomie internetoveho hrdinu ti nechyba. To by ta ale na 99% opustilo v realite ked by ta chytili ci zacali vymahat skodu.
      Moj konkretny priklad: rano som sa z balkona pozrel na svoje auto a videl som ako nejaky vodic velmi tesne cuva tesne pri mojom aute. Nemal som okuliare tak som nevidel ci netukol (vodic samozrejme normalne odisiel).
      Po cca 2 hod som prisiel k mojmu autu a zistil som ze ho ten vodic trochu neprijemne poskodil.
      Pamatal som si len znacku, farbu a model auta.
      Zavolal som policajtov ktori LEN podla farby. modely, typu auta nasli vinnika - ktory sa priznal ! Nasli ho za 45min!!
      Dalej bolo na mne ci som chcel vodica "udat" co by pre neho znamenalo pokutu 300-1300 Eur a min. rok bez vodicaku.
      Ano ty si sice chodec ale ked by si poskodil lak ciastka za lakovanie je od 400Eur co je uz trestny cin.
      Cize na kazdeho moze REALNE dojst takze kludne skusaj poskodzovat auta.
      P.S Ano poznam kvality a kamerovych systemov ci uz v aute (mam tam kameru) alebo sledovacie bezpecnostne kamery (viem co dokazu videl funkcnost nazivo - a nie z TV sprav).
      Takych hrdinov policajti velmi rychlo presvedcia aby si vykplopil pravdu.

      Odstrániť
    6. AnonymnýFeb 23, 2012 04:30 AM a tebe asi nechyba serial Kriminalka XXXXX cervene auto kia ceed zavolaj si kolko ich beha po meste :-D alebo vies co? zavolaj priamo do Kie nech ti povedia komu ho predali :-D tu take presvedcive bachorky uz boli popisane... ako aj ta kamera v aute... kolko ich ma ten majitel?? teda minimalne 6 aby snimali vsetky smery aj v odstavenom aute... a kvalita tych priemyselnych kamier?? no ved vidime ze aj 4m maju problem nasnimat :-D toto je jednoznacne jebnuty parker ktory na svoju aroganciu raz doplati!!! a tu sa moze vyhrazat trestnym cinom kolko len chce!!!!a ak si neplati havarijku s vandalizmom tak sa naplati zo svojho za svoje debilnoarogantne spravanie..

      Odstrániť
    7. Pre Feb 23, 2012 05:24 AM:

      Jasne moj mily, si klasicky priklad internetoveho hrdinu.

      Je zaujimave ze nevies ze policia ma evidenciu aut kde sa da krasne najst majitel podla modelu, farby a pod.

      A to uz nepisem ked vinnikovu SPZ (priapdne tvar) nasnima kamera v mojom aute.

      Nikde nepisem ze je 100% istota chytenia takeho vandala.

      Tvrdim ze je realne chytit takeho cloveka a NIKDY nevies zarucit ze to nebudes TY - vid moj realny priklad (aj
      vinnik z mojho pripadu bol urcite presvedceny ze ho nikdy nechytia).

      Odstrániť
    8. ty tu riesis "vandala" ale toho kokota za volantom nie?? si jebnuty??? ak si si nevsimol tak nik tu nepise ze chodi po parkoviskach a skrabe nejakemu vodicovi jeho auto len tak zo srandy!! tu sa toci o tom ze chceme bojovat proti kokotom co sa nechcu prisposobit tak isto ako cierna cvarga niekde na kraji obce a zneprijemnuje zivot ostatnym... a tych si budes tiez zastavat????? "chudacikovia cierny nerobte im zle lebo to je rasizmus". toto presne vy tvrdie v tychto pripadoch. niekto zneprijemnuje a vsetci musime mu to trpiet a tu ich kokotov este budete branit... ak mas taku super kameru tak ju vyfot a natoc nou nejake video so simulovanym poskodenim a daj to na uloz.to a pridaj tu odkaz nech si to tu pozrieme!!!!

      Odstrániť
    9. Pisem o probleme z druhej strany - a v diskusiach sa tu objavuju nazory o umyselnom poskriabani aut (dovod takeho vandalizmu nie je podstatny).
      Akosi nechapes ze ked niekto nenapadnym sposobom bez svedkov poskodi (obucha dvere, oskrie naraznik a pod. a ujde) inemu vodicovi auto zufale a mozno aj jedine riesenie je taketo divoke parkovanie.
      Neschvalujem taketo divoke parkovanie - len pochop ze ked niekomu opakovane poskodili auto takto nenapadne povedzme 10krat a opravy samozrejme nieco stoja vodic moze problem riesit aj takymto parkovanim.

      Odstrániť
    10. a ty nechapes ze takymto konanim este viac nabadaju ludi aby im ako ty tvrdis "schvalne" poskodzovali auta? ja tak isto mam drahsie auto a nie som ziadny zbohatlik! a mam na nom zopar skrabancov ci sem tam otukanec ale je to spotrebny material ktory je uzivany verejne v premavke tak nemozes ocakavat ze sa bude lesknut 20 rokov!!! a viac menej takyto parkmani parkuju z arogantnej lenivosti ako z nejakeho tukanca!!! alebo dam ti otazku: okradol ta niekedy niekto?? a teraz si povies okrali mna tak aj ja okradnem dalsich??

      Odstrániť
    11. Nepoznas realitu parkovania.
      Lebo tukance (oskretia) od nezodpovednych ludi su na dennom poriadku.
      Dalej auto urcite nie je spotrebny material (neviem kto tuto ideu priniesol).
      Tvoj priklad o kradnuti nie je adekvatny - problem je ze je dost tazka vymozitelnost prava pri takychto nenapadnejsich/mensich skodach. Skor by som to porovnal ked by som zakazal aby sa ku mne priblizili ludia na viac ako 1 meter (napr. kvoli vreckarom ktori ma kedysi okradli).

      Odstrániť
  7. "Slobodne parkujuci ludia musia drzat pri sebe - a ti co neskoro dojdu zaparkovat ich chyba !!!"

    tu sa až človeku rozum zastaví aký dokáže byť niekto arogantný bezohľadný idiot... ale šak ono sa im to zlé raz vráti.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Oni nie sú arogantní a bezohľadní, oni sú jednoducho hlúpi...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. My obcania so skvelymi autami neni sme hlupy, my sme prave naopak vykvet spolocnosti.
      Mame navyse vsade znamosti - napr. poznam stryka synovca prezidenta takze som v podstate nepostihnutelny.

      Odstrániť
  9. ja tu zasnem nad tym debilom! vozim sa v milionovych autach ale kameru v zaparkovanom aute... a aj keby? to sa toci ako disko gula?
    dam si kapucnu,okuliare siltovku, alebo poslem za 5 korun cigana z blizkej osady ty hovedo debilne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hrdina, ty si myslis ze zlocinci co maju siltovky a okuliare sa nedaju vypatrat ?? Taki typci prepadavaju banky a aj tak ich najdu.
      Cigan je tvor zbabely takze ta velmi rychlo uda.

      Odstrániť
  10. pre kameramanov: ak mas taku super kameru tak ju vyfot aky to je model a natoc nou nejake video so simulovanym poskodenim a daj to na uloz.to a pridaj tu odkaz nech si to tu pozrieme!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. no tak takehoto kokota som este v zivote asi ani nestretol
    vdaka bohu
    vsak nebojme sa, vsetky hovada na to raz pridu a doplatia na to

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!