02 februára 2012

Opakovací parker


príspevok nám poslal nechsapáči

Miesto činu: Bratislava, Petržalka, Tesco
Dátum: 18.1.2012, prvý o 10:33 a druhý na tom istom mieste o 10:47
ŠPZ: BA477RJ, BA011NY
Indikácie: Čiarosleposť
Značka auta: Volkswagen, Suzuki
Diagnóza/K fotke autor píše: Išiel som kúpiť len nejakú drobnosť do Tesca a oproti mne na parkovisku stálo "akodebil" auto Volkswagen. Tak som si ho odfotil. Po 10 minútach som z Tesca vyšiel a presne na tom istom mieste parkuje rovnako ako pred tým druhé auto. Dokazuje to aj čas na snímkach. Asi je to už fakt moderné takto parkovať. Hlavne čo najdebilnejšie ako sa len dá.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

7 komentárov:

  1. myslim, ze 18.1. doobedu nebolo tak plne parkovisko, aby to jedno miesto chybalo. navyse, ked sam autor fotiek tvrdi, ze sa na tom jednom mieste za 10 minut vymenili dve auta. Tak asi tam nestali dlho.
    okrem toho, je to opat miesto vedla stojanu na voziky, ktore je tentoraz este zmensene aj o odpadkovy kos.
    Naozaj mi pride cudne, ze sa tu postuju fotky aut, ktore sice parkuju nespravne cez dve parkovacie miesta, ale na poloprazdnom parkovisku, takze naozaj nikoho neobmedzuju... o miestach vedla stojanov ani nehovorim.
    PS: nekritizujem preto, ze by som chcel niekomu tu poskodit, ale prave naopak. ak tu na stranke budu fotky ludi, ktori nikoho neobmedzuju/neohrozuju, nic parkovanim neposkodzuju, tak stranka straca trochu zmysel. Ocakaval by som, ze tu budu len fotky ludi, ktori naozaj obmedzuju inych alebo inak porusuju pravidla o parkovani. Nejazdim malo ani vela, no parkovacich debilov vidam niekolko denne - a to aj bez tychto, ktori nikoho neobmedzuju...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty (a zrejme aj ini) co tu pisete o tom "nepouzitelnom" mieste zmensenom o smetny kos. Uz to omielate ako mantru!

      1. je to hlupost - na to miesto (pri kosi) sa da zaparkovat v pohode.
      2. nemas pravo zaparkovat hoci aj mierne nakrivo lebo zaberies dalsie park. miesto
      3. nevies ci sa parkovisko nezaplni kym ty budes nakupovat hoci len 15 minut.

      Odstrániť
  2. Napravo zavadzia kos, nalavo zase auto tesne pri ciare. Dve auta by tam aj tak normalne nezaparkovali, tak neviem co fotograf riesi.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano dvaja vodici tvojho typu by tam urcite nezaparkovali.
      Ty totiz potrebujes na svoje Daewoo Tico parkovacie miesto velkosti futbaloveho ihriska.

      Odstrániť
    2. Na zaparkovanie mi v pohode staci miesto o 10cm sirsie ako auto. Lenze ja z neho chcem aj vystupit. Lenze to so svojou jedoduchou hlavickou asi nepochopis.

      Odstrániť
    3. Ano zasa dalsie vyhovorky ...
      Ja som vedel bezproblemov vystupit + nastupit pri medzere 25cm na rovnako sirokych park. miestach. A to nie som najchudsi.
      Zdoraznujem ze pri 3-dverovom aute co ma dlhe dvere.

      Odstrániť
  3. trochu priblblá logika že parkovisko bolo poloprázdne, tak sa tak mohol postaviť.
    1. Ty keď ideš nakupovať, postavíš sa na opačnú stranu parkoviska pretože všetci čo sú bližšie ku vchodu parkujú cez dve miesta ale to je v poho, pretože celkovo je parkovisko poloprázdne??
    2. Ako vieš, že ten dotyčný tam bol iba chvíľu? Čo keď tam parkoval už 2 hodiny pred príchodom fotografa?
    3. Argument, že sa tam aj tak dve autá nezmestia je tak isto úplná blbosť znejúca ako výhovorka od malého chlapca keď niečo zlé urobí a hľadá poľahčujúce okolnosti. Tie čiary sú tam predsa kvôli niečomu! Či nie?

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!