15 novembra 2011

Križovatky sú určené na parkovanie

príspevok nám poslal Mayko

Miesto činu: Bratislava, Romanova ul
Dátum: 1.11.2011, 19:58,
ŠPZ: BA928DS
Indikácie: Parkovanie v križovatke
Značka auta: Škoda Octavia
Diagnóza/K fotke autor píše: V Petržalke je o parkovacie miesta veľká núdza. Ale zaparkovať rovno v križovatke v odbočovacom pruhu, na to už treba poriadnu dávku arogancie, drzosti a aj odvahy. Snáď potrebuje vymeniť ľavé zadné svetlá.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

6 komentárov:

  1. P A K O ! jednoducho a výstižne =)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nedbal by som, keby sa tam vybral nahle odbocit... no, povedzme, snezny pluh alebo buldozer....

    A este by ma zaujimalo, co za debil v ankete zahlasoval "neviem".

    OdpovedaťOdstrániť
  3. za toho debila som ti tam dal aj ja neviem

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aby ste sa neposrali, tam sa takto parkuje bezne, vobec nikoho neobmedzuje ani neblokuje vyhlad na hlavnu cestu pri vyjazde

    OdpovedaťOdstrániť
  5. "aby ste sa neposrali, tam sa takto parkuje bezne, vobec nikoho neobmedzuje ani neblokuje vyhlad na hlavnu cestu pri vyjazde"

    Niektorym "ludom" to nedochadza a nedochadza. Hej, si rovnaky debil ako ten parker!

    Nejde o to, ze sa tam tak parkuje bezne, alebo ci to obmedzuje a neobmedzuje vyhlad (obmedzuje). Ide o to, ze ide o porusenie zakona a ohrozenie ostatnych.

    Ak ti nevadi, ze niekto parkuje v krizovatke, tak si ubohy vodic. Aj clovek.

    "za toho debila som ti tam dal aj ja neviem"

    To akoze nevies, ci si debil.... Super! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. a ty si kokot, za to ze sa tak zavzdusnujes nad internetovou diskusiou, takze relax lebo ta porazi.

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!