Dátum: 3.11.2011, 11:55
ŠPZ: KS327CJ
Indikácie: Čiarosleposť
Značka auta: honda
Diagnóza/K fotke autor píše: Nálepka rotvajlera na zadnom okne má byť odstrašenie?
___________________________________________________________________NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU
opat raz onicom prispevok. opat raz je to situacia, kedy ide o parkovacie miesto vedla stojana pre voziky.
OdpovedaťOdstrániťkeby bol dostatok miesta na vystupenie z vozidla aj ked clovek zaparkuje do parkovacieho miesta vedla stojana na voziky, tak by takto zaparkovane auto bolo "ciaroslepe". ale kedze tam ten priestor nie je, tak je tato fotka uplne zbytocna a opat znizuje kvalitu tohto portalu.
Jediný kto tu znižuje kvalitu tohto portálu si ty. Prečo sa nepostavil na parkovacie miesto v ľavo?
OdpovedaťOdstrániťTy blbečku a ostatní ako ty, 21. novembra 2011 13:51
OdpovedaťOdstrániťRaz a navždy si zapamätaj, že parkovacie kóje sú pri nákupných centrách robené príliš úzke a to sa týka hlavne na miestach pri búdach na vozíky a ešte tam zvykne byť z každej strany zavesený smetný kôš, ktorý toto parkovacie miesto ešte zužuje.
Nech žijú debili, projektanti a normotvorcovia a samozrejme i takí ako ty a tebe podobní, ktorým nie je jasné, že to je tak ako to je.
Buď si dement, alebo idiot.
OdpovedaťOdstrániťAký bol problém zaparkovať na mieste v ľavo?
Mám dosť veľké auto a nemám žiaden problém zaparkovať pri búde a normálne vystúpiť.
21. novembra 2011 20:05
OdpovedaťOdstrániťZasa jeden z premúdrelých debilov sa ozval namiesto toho aby sa dožadoval upresniť normy na parkovacie miesta. Keby sa dodržiavali normy, ale skutočné normy vychádzajúce zo šírok áut vrátane šírok príjazdových komunikácii, aby bol dostatok manévrovacieho miesta na umožnenie zaparkovania, tak by tu polovica príspevkov nebola. Chybu nehľadaj vo vodičovi, ale v normách. Uvažuj hlavou a nie penisom.
za prvé... normy su tak staré, že ani "otcovia zakladatelia" vtedy neboli na svete...norma má 2 strany definuje minimálnu veľkosť parkovacieho miesta pre auto 2.3 resp. 2.5 podľa spôsobu parkovania čo je pri dnešných autách trocha málo, pretože norma vychádza z predpokladu šírky auta 1.64m a 1.8, preto je snaha tieto miesta aspon trocha zvačšovať, bohužiaľ norma hovorí aj to, že na určitú predajnú plochu resp. na max. počet zákazníkov v predajni, musí byť určitý počet parkovacích plôch a tak bohužiaľ aj keby chceli vytvoriť väčšie parkovacie miesta nie vždy je to možné pretože na určitú plochu vtesnať určitý počet parkovacích miest je možné dosiahnuť len tým, že sa minimalizujú a splnia tak všetky štátom stanovené kritéria....
OdpovedaťOdstrániťSherchan
Konečne sa tu niekto vyjadril o tom, čo ja tu vypisujem už dlhú dobu, že parkovacie miesta sú šírkovo poddimenzované a teda treba prispôsobiť staré normy novým skutočnostiam. To, že na obchodný komplex má normovaný počet parkovísk to mi je jasné a ak ho má dodržať potrebuje prikúpiť pred výstavbou väčší priestor na parkovaciu plochu a to sú samozrejme peniaze navrch. Preto je potrebné jednoznačne zmeniť normu na parkovacie miesto a pre začatím stavebného konania posudzovať projekt podľa týchto noriem a nepovoliť výstavbu, pokiaľ sa nesplnia tieto predpoklady. Teda stavebník musí zabezpečiť väčšiu plochu na realizáciu.
OdpovedaťOdstrániť22. novembra 2011 15:42
OdpovedaťOdstrániťPredpokladám, že teda vo veľkom množtve prípadoch sú tie parkovacie miesta ešte užšie ako 2,3 m len aby sa počet parkovacích miest vtesnal do normy pre výstavbu.
Pýtam sa preto čo robia technici na stavebých úradoch okrem toho, že na plášťoch majú našité veľké vrecká na úplatky od stavebníkov, aby schválili a umožnili výstavbu nezodpovedajúcu štátnym normám.
Takýto úradníci by mali byť treste stíhaní za porušovanie noriem a vystriedaní bezúhonnými ľudmi.
Na obrázku je jasne vidieť, že keby majiteľ Hondy zaparkoval do parkovacej kóji vľavo tak by stál kolesami na čiarach. Uvedomte si, že z toho auta sa musí ešte i vystúpiť, jediný spôsob vystúpenia by bol cez kufor auta.
OdpovedaťOdstrániťJa som iba definoval normu... tá norma vychádza z práce "uja" Neuferta z 95-teho dokonca aj skôr... toto vydanie mam osobne teda... odvtedy sa toho vela nezmenilo ale nehovorim tým, že parkovať ako debil je normálne... ale niektoré veci treba uznať...
OdpovedaťOdstrániťSherchan
AK má niekto problém s parkovaním medzi dve čiary nech ide buď späť do autoškoly, alebo nech chodím MHD. Šírka miest irelevantná.
OdpovedaťOdstrániť23. novembra 2011 6:27
OdpovedaťOdstrániťMilý priateľu nechaj sa so svojimi názormi balzamovať ako večne živý Lenin.
Keď je niečo prežité, tak to treba obnovovať a nie obhajovať.
A vodič toho auta na obrázku je určite menší debil ako ty.....
Iba pre ukážku debilovi nadomnou. Je to fest veľký problém trafiť sa správne s veľkým a drahým autom. Skoro nadľudský výkon.
OdpovedaťOdstrániťhttp://img855.imageshack.us/img855/8717/dsc00825j.jpg
23. novembra 2011 19:24
OdpovedaťOdstrániťA to ako čo si myslíš, že si ma presvedčil o svojej pravde. Tá tvoja fotografia je z iného parkoviska, kde sú trochu väčšie parkovacie miesta a ešte nám tu porozprávaj ako by tam ten medveď zaparkoval, keby stálo vozidlo vo vedľajšej kóji, to by naozaj pasažieri vystžupovali kufrom. Nech žijú blbečkovia ako ty !!!!!
Vidím že pocit tvojej menejcennosti je naozaj veľký.
OdpovedaťOdstrániť24. novembra 2011 14:31
OdpovedaťOdstrániťJa nemám pocit žiadnej menejcennosti, mňa len dokážu nahnevať debili ako si ty a ich neomylné a vždy "pravdivé" názory. Ty sa tváriš akom majster sveta, ale ubezpečujem ťa, že ním nie si. Si len obyčajný trapoš a táraj.
a ty si hlupák
OdpovedaťOdstrániťKS 327 pocuj aj moja manzelka vie lepsie zaparkovat... a ked sa teda tam nevojdes co tak zaparkovat dalej kde nieje tolko aut a nebrat zbytocne miesta pre tych co vedia parkovat? tam sa mozes skludom dat aj cez styri miesta. a verim ze by si nemal problem zvladnut to na siestich
OdpovedaťOdstrániťPodla mna je debil ten, co to odfotil. Je to totalny nezmysel. Fotograf je zakomplexovany lebo nema na take auto.
OdpovedaťOdstrániťTento komentár bol odstránený správcom blogu.
OdpovedaťOdstrániťMarek Ballon parkuje ako dalsi sedlak?
OdpovedaťOdstrániť