26 septembra 2011

Zúfalý parker?

príspevok nám poslala zuzu

Miesto činu: Košice, Važecká ulica
Dátum: 19.9.2011
ŠPZ: neuvedená
Indikácie: Blokovanie iného auta
Značka auta: Škoda
Diagnóza/K fotke autor píše: Tento kreatívny pán šofér je majster v blokovaní áut,  už niekoľkokrát zablokoval rôznym spôsobom autá pred našim blokom, ale ako sa mu to podarilo tentokrát, to je neuveriteľne, toto podľa mňa bolo ťažké aj vymyslieť.

Poznámka parkujemakodebil: Je možné, že ide o obeť nedostatku parkovacích miest a zúfalú snahu to niekde pichnúť. Biele auto napravo vytvorilo trochu priestoru a tak si vodič myslel, že by sa tam mohol zmestiť. Samozrejme, so Smartom by to bolo oveľa jednoduchšie

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

6 komentárov:

  1. no jeden z tych pripadov kde tazko odhadnut situaciu kto je "na vine" ale niekto to tam urcite debilne parkol ked ostala taka medzera ako ostala... uvedene auto mozno demonstrativne tam nacuval :-) ale ak je to recidiva tak poprosime foto :-) potom lahsie sa da zhodnotit situacia :-D s pozdravom ahojp

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tento pan bezne predvadza taketo virtuozne kusky, parkuje zazracnymi sposobmi bez ohladu na ostatnych, minule nam uplne zablokoval auto, mame male babatko, keby nam vtedy nedajboze trebalo niekam "utekat" s malou, tak neviem...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mne sa takto silou mocou stavaju k vyhradenemu miestu, auta su "zle" poposuvane a vychadza to zrovna tak ze medzi krajnou ciarou mojho vyhradeneho miesta a dalsim autom ostava dost uzky priestor, podobne ako je na tejto foto. nie som zlomyselny a preto sa snazim na tom mojom mieste to dat vzdy co najviac k druhej ciare, aby sa tam nejako vosli, lenze tam uz zasa ma miesto sused tak nechcem ani jeho nejako obmedzovat. lenze niektori experti mi to tam daju tak, ze stoji uz hodny kus za mojou ciarou a asi 2cm od mojich dveri, hlavne teda vacsie auta...ked sa niekde nezmestim tak sa tam zasa nepcham nasilu...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. je to namrdenko - ma v hlave mrdnute!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Podla mna to urobil v ramci moznosti rozumne.
    zlte auto - sofer ma volne dvere. a tiez odide bez problemov.
    favorit - soferove dvere su tiez volne, pri odchode si raz bude musiet cuvnut aby mu vysiel ten uhol (ak sa teda odchadza smerom k zltemu autu)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. no tak sorry, ale tuto ako debili parkuju podla mna ti dvaja okolo neho... keby sa poposuvali, mozno by sa tam este jedno auto niekde v pohode zmestilo... mne sa nahodou tento jeho pristup paci :D

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!