20 júna 2011

Polýcia parkuie (111) - viacero vecí v jednom

príspevok nám poslal herems

poznámka pre debilov a rýpalov: chyby v nadpise sú naschvál a nie je to ani pravidelné mýlenie sa

Miesto činu:
Trnava, Andreja Žarnova, pred novou nemocnicou
Dátum: 26.5.2011, 15:05
ŠPZ: SE371AL
Indikácie: Parkovanie na prechode pre chodcov, blokovanie cesty, parkovanie na zákaze zastavenia
Značka auta: Škoda Octavia
Diagnóza/K fotke autor píše: Policajti stáli v zákaze zastavenia, prednými kolesami na prechode pre chodcov, tesne pred hlavným vchodom do novej nemocnice (na fotke napravo), počas 10 minút prišli dve záchranky, ktoré ich museli obchádzať, aby sa dostali, čo najbližšie ku vchodu.

A jasné, boli na zásahu. Bla bla. Univerzálna výhovorka.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

10 komentárov:

  1. zaparkujem kde chcem.... a co mi civil spravi? da mi pokutu? :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nie pokutu ti neda...ale podla spz a casu kedy to vozidlo bolo odfotene sa da zistit ze kto riadil to auto a moze byt z toho podzub ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. joooj chalani hadam neverite ze niekto nieco bude riesit :-) xixi z fotky je velmo tazko povedat dovod parkovania...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja mam za to ze davali prednost niekomu na prechode...blby uhol fotenia ktorym nieje vidno ci tadial niekto prechadza alebo nie.....takze bezpredmetne...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Podľa nezapnutých svetiel predpokladám, že auto parkovalo. Alebo nevedia o tom, že počas jazdy majú mať zapnuté svetlá ......

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja tam ale nevidím chodca, ktorému by dávali prednosť a autor píše,že tam boli 10 minút... z toho mi vyplýva, že tým chodcom bol nejaký slimák a oni okrem toho, že čakali na jeho prelez, čakali, aj kým uschne po ňom sliz, aby sa tam neprilepili...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. chalani treba si nastudovat predpis... vodic ma mat zapnute predne svetla na zadne sa nestahuje takze kludne tam mozu mat len denne svetla... autor napise ze tam stal 10minut 30 minut alebo 40 minut...ako to dokaze??? keby bola casova fotka 12:30 a dalsie 12:40 je to OK ale takto??...a jasne ze tam nevidis lebo je to fotene z uhlu... ina rec by bola z predu kde je jasne vidno prazdny prechod... BEZPREDMETNE!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ved to je momentka ked tadial prechadzalo auto... nic viac... zavadzanie... svetu mier ahojp

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Takze hosanci, bol som do nemocnice odvest matku, a pani policajti boli vnutri nemocnice a cakali v cakarni na vysetrenie (recidivistu so sebou ziadneho nemali). Isiel som naspat do auta a cakal na matku, kym sa vrati, bolo to desat minut, co som tam stal. Auto malo zhasnute predne aj zadne svetla a bolo uzamknute. Tie dve sanitky ho obchadzali. Mozno ze uhol fotky je zly, nechcel som ist fotit z blizka, ale naisto stali na prechode pre chodcov. Takze asi tak...

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Šak teda to su taký šoféri chodia po krajniciach s rozdrbanymi ochcávkami :D Potom sa čudujte že im svetlá nesvietia :D A.C.A.B. :D no takto sa tu máme :D

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!