17 júna 2011

Nezabrzdená FordKA?

príspevok nám poslal Mimina

Miesto činu:
Bratislava, Vajnorska ul, Obchodne centrum Polus
Dátum: 22. 4. 2011, 14:47
ŠPZ: BA490UD
Indikácie: Parkovanie na ceste
Značka auta: Ford KA
Diagnóza/K fotke autor píše: Pri foteni si tohoto parkovacieho ukazu si ma vsimla vodicka, ktora isla z nakupu, povedala iba "noo treba si to odfotit". Ano treba si to odfotit, takto zaparkuje len umelec.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

12 komentárov:

  1. mal si este aj tu vodicku vyfotit a poslat sem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. stava sa, ze nedaju rucnu resp. rychlost....nastastie netuklo do auta

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I takéto vecičky sa stávajú. Dnes vodičovi tohto auta, zajtra sa to môže stať tebe, pokiaľ nemáš imobilizér na rýchlostnej skrini. Je to "priestupok" na 10 rokov tvrdej basy. Treba trochu viac tolerancie a nie škodoradosti. A tie spády na krytých parkovacích miestach sú maximálne 2% len preto, aby sa topiaci sneh z áut dostal do kanalizácie, myslím si, že tu išlo skôr o to, že niekto autu pomohol potisnutím, samo by sa v tak malom spáde s najväčšou pravdepodobnosťou neposunulo.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aj mne sa to stalo a odniesol si to zadný nárazník a ľavé zadné svetlo. Bohužiaľ, človek keď sa ponáhľa, aby stihol niečo tak sa podarí zabudnúť aj na takú banálnu vec ako ručná brzda, alebo zaradiť rýchlosť.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tak tie vase banalne veci mozu niekedy sposobit nestastie... ak zabudate na zakladnu vec ako zaistit auto proti pohybu tak laskavo uz nesadajte za volan.... ze banalna vec... klobaskovi vodici...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Anonymný povedal(a)... @ 19. júna 2011 15:44

    S tvojim rozumom je naozaj riziko sadať za volant. Najmúdrejší a neomylný debo...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. NIKDY za 35 rokov, čo vlastním vodičák, sa mi ešte nestalo, že by som nezabrzdil vozidlo proti pohybu a išiel preč. To mám zafixované v hlave a bez ručnej proste z auta nevystúpim. To je to isté, ako keby som si nezdvihol dekel na WC a posadil sa naň... To predsa urobí len ožraté prasa. Takže pekne naučte sa dávať ručnú brzdu, inak naozaj zle dopadnete.

    Ignác Jántroš

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Anonymný povedal(a)... @ 19. júna 2011 18:32
    ty dement takze akoze nie som najmudrejsi a ani neomylny ale urcite som este nenehal auto bez zabrzdenia!!!! ak ty si taky omylny tak vrat vodicak a povedz im nech ti ho uz nikdy nevydaju aj keby si mal najsilnejsi abstak z nesoferovania - prepac vlastne z nebrzdenia :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Anonymný povedal(a)... @ 19. júna 2011 18:32

    Ja osobne absolútne nepoužívam ručnú brzdu už viac ako tridsať rokov po zážitku s prvým svojim autom, kedy mi v zime po odstavení auta primrzli brzdové čeluste a niekoľko dní som auto nemohol používať a mal som vtedy ísť na dovolenku. Narobil som si tým veľké problémy. Pokiaľ sa neoteplilo nad bod mrazu tak som bol odstavený od používania auta. Auto sa dá zabezpečiť inými spôsobami i bez použitia ručnej brzdy. Tak len veselo zaťahujte svoje brzdičky a hlavne v zime...

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ha zamrzlo ti brzdove lanko :-D a nie celuste :-D ale inac mas pravdu cez zimu co najmenej pouzivat rucnu ale mimo zimi dat rychlost a preventivne aj rucnu... cert nikdy nespi... vid foto tej slecny hore :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. setci ste srabi! nejaky pelo potlacil to auto do cesty ked videl ze neni zabrzdene!!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. jasan ze nas to nenapadlo... mozno niekto ma v pracovnej naplni chodit po parkoviskach a divat sa ci je alebo nieje zabrzdene auto a odtlaca ich :-D

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!