16 mája 2011

SUV na brutálnom teréne - obrubníku

príspevok nám poslal jeffo
Miesto činu:
Žilina, Tesco
Dátum: 05.05.2011
ŠPZ: ZA001CO
Indikácie: Parkovanie na chodníku
Značka auta: VW
Diagnóza/K fotke autor píše: Ja mám terénne SUV tak ho ukážem svetu. Žltá čiara je môj kamarát. A frajerina môj nepriateľ. Skús si ma neodfotiť a nehodiť na server parkujem ako debil.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

4 komentáre:

  1. šak dobre to zaparkoval nie?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám offroad veľkosti asi ako Touareg a ani by ma nenapadlo to hodiť takto na chodník a ešte k tomu takto blbo - zadnými kolesami na ceste. Však to musí byť čistý debil. Parkujem aj s cez 5m dlhým autom normálne, preto sa tu nikdy neuvidím.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Terenne suv? Ako pana autora napadlo, ze suv by malo byt do terenu? Suv nie su auta stavane do terenu, ani nikdy neboli, ani nikdy nebudu.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. presne SUV neznamená že je terénne. SUV nemajú rám ako terénne autá

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!