13 mája 2011

Na trávniku pri policajnej stanici I

príspevok nám poslal anonym-vrakuna

Miesto činu:
Bratislava, Šíravska ulica, policajná stanica v mestskej časti Vrakuňa
Dátum: 29.04.2011, 11:18 (a skoro každý deň od rána od cca. 8:00
ŠPZ: DS700CC
Indikácie: Parkovanie na trávniku
Značka auta: Škoda Octavia
Diagnóza/K fotke autor píše: Som obyvateľom bratislavskej mestskej časti Vrakuňa. Každé ráno počas pracovného týždňa prechádzam okolo policajnej stanice na Šíravskej ulici.
Som nemilo prekvapený tým, že zrejme policajti parkujú svoje súkromné autá na trávnatých plochách.

Ako k tomu prídeme, že môžeme byť pokutovaní niekým, kto sám porušuje zákon 8/2009 Z.z. § 25 (1) vodič nesmie zastaviť a stáť: písmeno s: na cestnej zeleni a inej verejne prístupnej zeleni, na ostrovčekoch a deliacich pásoch, ak to nie je dovolené dopravnou značkou.

Pri tejto policajnej stanici je síce umiestnená značka, že sa jedná o parkovisko polície, ale nie priamo na tomto mieste a pochybujem, že na tráve!

Ak takto neparkujú súkromné autá policajných príslušníkov, ospravedlňujem sa im. Ale aj tak majú títo príslušníci povinnosť všímať si, upozorňovať a pokutovať parkovanie na trávnatých plochách. Ak nie inde vo Vrakuni, tak určite priamo "pod ich nosom".

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

8 komentárov:

  1. No a čo, že stojím na chodníku? Veď som policajt a ja môžem všetko. Akurát vtedy som dával pokuty za nesprávne parkovanie, takže som musel niekde blízko zaparkovať... A moje auto je nedotknuteľné !

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Anonymný povedal(a)... @ 14. mája 2011 1:32

    ta ty si kokot policajny...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 10:27

    - irónia? Nič? Dlhé vedenie?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten co to fotil je uplny debil keby sa radsej staral o seba a pozeral na to ako sam dodrzuje zakon a nie buzeroval za nieco do coho ho vobec nic neni ale ked sa mu nieco stane aj takyto policajti mu budu dobri len aby sa potom na neho nevyjebali hehe lebo by si to zasluzil

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mohol by si preložiť do slovenčiny to, čo si napísal? V škole by Ťa nenechali opustiť ani prvú triedu.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Šikovný photoshop. Čo už dnes dokáže technika je neuveriteľné. Hlavne v rukách kriminálnika, ktorý sa takto snaží diskreditovať Policajný zbor. Si obyčajný chudák.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ten co to fotil je uplny debil keby sa radsej staral o seba a pozeral na to ako sam dodrzuje zakon a nie buzeroval za nieco do coho ho vobec nic neni ale ked sa mu nieco stane aj takyto policajti mu budu dobri len aby sa potom na neho nevyjebali hehe lebo by si to zasluzil.
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Na tomto nazore sa neda ani rozculovat,neuveritelne!!!!!Tak to vypada ked ma niekto v hlave ,,vykradnute"

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ty mas v hlave vykradnute ty pako chcel by som ta vidiet na policajnej stanici ako sa stazujes na to parkovanie.Takych machrov co pisu take kokotske anonymne picoviny ako ty by som rad spoznal aj osobne ale co uz slaboch slabochom aj ostane a ze prave to do coho ti nic neni ta trapi je ubohe!!!!!!!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!