16 marca 2011

Hummer - invalid II

príspevok nám poslal Bubo005

Miesto činu:
Banská Bystrica, Tesco
Dátum: 10.3.2011, 17:10 hod.
ŠPZ: BA700VG (recidíva) - predtým prichytený v Bratislave
Indikácie: Parkovanie na mieste pre invalidov
Značka auta: Hummer
Diagnóza/K fotke autor píše: Chlap bol zjavne "invalid" - cca 150 kg, holá hlava, krk nikde. A bol v takom "zlom stave", že keby ma vidí, ako som ho odfotil, asi by som nemal čím toto napísať.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

8 komentárov:

  1. hehe, by som chcel vidiet ako by sa tvaril keby nasiel klucky natrete psimi hovnami. ale je tam aj sanca ze by si to nevsimol, lebo daco podobne ma namiesto mozgu!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ...prosím ťa! Veď každý vie, že k Hummeru sa dáva automaticky aj preukaz invalida... ...pretože kto si to kúpi je jasný invalid!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dovolím si tvrdiť, že IQ toho jedinca nedosahuje ani jedna tisícina výkonu tej čiernej krabice od topánok Goliáša.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ved ked je niekto kkt, tak je jedno ci je v BA alebo BB, furt bude len kkt.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. suhlasim s vami ale tak este by to chcelo foto z predu lebo moze mat tam znacenie invalida ktore nieje takto vidno :-D ale kto by mal odvahu k tymto invalidom sa blizsie priblizit a to este aj s fotakom :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Najvacsiu sranda je ze preco auto nie je odfotene z predu? Kde by "mozno" bolo vidno logo vozickara?... Ja mam tiez moznost legalne parkovat na tychto miestach sice tam nestavam ale mam tu moznost... Nikto z nas nevidi kto odtial vystupil... relevantne pre mna by bolo ze v predu by nemal nalepku a vtedy by tam stal... a nie nakladat na niekoho ktory sice mozno naozaj stal ako imbecil ale toto len na to aby autor mal prispevok?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Preco tam neparkujes, ked mas tu moznost? Miest pre invalidov je prec obchodakmi jak nas.anych, tak preco zaberat miesta, kde by mohli zaparkovat ini?

    OdpovedaťOdstrániť
  8. mne poistovna odmietla na velmi vvaznu chorobu vydat parkovaci preukaz ktory by sa mi pri mojich navstevach spitalu (4xdo tyzdna hodil) ak ked som TZP a 100% invalidnz,s vyjadrenim ze viem samostatne chodit a nie som slepy. tak ma sirituju takíto soferi,ktori zneuzivaju parkovacie preukazy, í z 10 tich!!!!

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!