13 februára 2011

Silná štvoritá čiarosleposť

príspevok nám poslal Miskjo

Miesto činu:
Rimavská Sobota, parkovisko pri Tescu
Dátum: 6 február 2011, čas: 16:16
ŠPZ: KN885BY
Indikácie: Čiarosleposť
Značka auta: Peugeot
Diagnóza/K fotke autor píše: Dotyčný pán to pichol na to miesto dosť rýchlo,rýchlejšie ako ja. Skoro sme sa pobozkali nárazníkmi, potom som parkoval radšej inde, kde nebolo nikoho,tam to mohol dať ON.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

5 komentárov:

  1. Ved je z Komárna ! Tam žijú iba čistí debili !

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Čakám na reakcie typu: fotograf je debil, fotograf závidí, on tak parkuje preto, aby mu to niekto neodrel, prázdne parkovisko...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 13. februára 2011 13:41 nerob zo seba tiez idiota. Prepinas. Ma velku krabicu, netusim preco s tym parkuje tam, kde osobne auta. Debil je prave preto, ze sa drbe s takym vozom kam nema. Na druhu stranu.. s takym vozom to mal odstavit DOST daleko aby to blbom s fotakom nevadilo. Asi to auto nijako zazracne nezmensi, aby im vyhovel.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hodila by sa nejaka anketa na okresnych vodicov.
    Moj typ: 1. GA-xxx 2. SC-xxx 3. KN-xxx.
    Galantaci su fakt totalny magori ako na parkovisku tak aj na ceste.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vy DEBILI to je moje auto . Nesla mi spiatočka !!!

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!