10 decembra 2010

Výpredaje v Optime?

príspevok nám poslala daniela

Miesto činu:
Košice, Optima
Dátum: 26.10.2010 o 14.10 hod.
ŠPZ: P120BB
Indikácie: Čiarosleposť
Značka auta:
Diagnóza/K fotke autor píše: Vodiča sme upozornili, že ako to parkuje či je normálny. On odpovedal,že sa máme pozrieť ako parkujú druhí! Tak sme sa pozreli a videli sme že všetci naokolo parkujú normálne ako sa má.

Neviem čo tým chcem povedať ale zjavne je to magor! Prečo by táto fotka mala byť zverejnená? Proste sa mi to zdá absolútne šialené takto zaparkovať. Sama som vodička a takto by som ozaj svoje auto nikdy nezaparkovala. Hanba!

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

13 komentárov:

  1. ja ti neviem, hned dvaja nalavo od neho parkuju tiez divoko... ale so smartom to takto flaknut.. to uz chce veru kus talentu

    OdpovedaťOdstrániť
  2. smart s taznym.... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to tazne ma asi na kufor na kolieskach :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Po oboch stranách stoja na čiare tak nepíš že všetci ostatný stoja normálne.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ...nepíš všetci ostatný, ale všetci ostatní...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. daj mi pokoj magor!!ty si asi taký istý..

    OdpovedaťOdstrániť
  7. "daj mi pokoj magor!!ty si asi taký ist"
    tato reakcia mala byt naco? Ze niekto poukazal na pravopis...? Ked sa aj urobim daku chybu (co sa stava :o) ) tak som tichucko a neskacem, ze magor...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Anonymný povedal(a)... @ 10. decembra 2010 8:00
    smart s taznym.... :)

    asi tahal bankomaty :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Autor trocha pozabudol na toho kosicana hned vlavo,a aj na biely sportiak pred kosicanom.Ked uz,tak budme objektivni a merajme rovnakym metrom.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Táto fotka je plná debilov a nie že ostatní parkujú normálne... ale ten Smart debilizmu ozaj kraľuje... výborný slovenský prístup - ostatní sú debili, ja môžem byť ešte väčší.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. proste vsetci su tam mimo ja ako autor sa chytam za hlavu a bodka .

    OdpovedaťOdstrániť
  12. je pravda, že tam parkujú ako dementi viacerí ale takto sa postaviť so smartom :D no neviem ako by sa tam natrieskal napr. s Ford Galaxy.
    A to sivé auto napravo Ford Galaxy je tesne na čiare a nakoľko nevidno ako stoji ten napravo od neho tak by som to nesudil.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. a ked nebodaj treba vybrať z auata aj dieťa v autosedačke, tak parkovciae miesta su uzke....... a taký šofer je nutený sa postaviť smerom k jednej čiare bližšie... aby z jednej strany vedel povyťovať deti... a ked vedla sa zas postaví nejaký s detmi, tak zas sa musí posunuť o kus dalej, aby sa vytrepal z auta.... a takto potom tretí už určite musí stať zle, ak by sa stavali za sebou..... nevraviac o tom, že niekde parkovacie miesta svojou širkou nezodpovedaju norme, kým ma niekto takýto vysavač, tak na to ani nepríde, ale ked ma niekta rodinné auto a v nom rodinu, tak tie centimetre pociti na tom parkovacom mieste....

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!