02 decembra 2010

Dvaja mentálni invalidi

príspevok nám poslal bezbranný

Miesto činu:
Banska Bystrica, parkovisko pred Mercury Marketom
Dátum: 29.10.2010 17:24
ŠPZ: LC673BO, RK561AS
Indikácie: Parkovanie na mieste pre invalidov
Značka auta: Audi a niečo
Diagnóza/K fotke autor píše: Na audine prisla 4 clenna rodinka, zaparkovala na sirokom mieste rovno oproti vchodu a odcupitali nakupovat. To ze je to miesto pre invalidov ich nezaujimalo. Offroad tam stal uz dlhsie, netusim kto sa na nom doviezol. Ani jedno auto nemalo karticku so znakom invalida na viditelnom mieste v aute.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

8 komentárov:

  1. Nič v zlom, ale tie miesta nevyzerajú bohvieako (rozumej podľa vyhlášky) označené. Mala by tam byť tabuľa + X cez celý parkovací box, obvzlášť šoférovi Pajera by som sa nečudoval, ak by zvislú značku jednoducho prehliadol.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A teraz na to pozerám ešte raz, a dokonca by som povedal, že tie miesta vôbec nie sú vyhradené pre invalidov... Zvislá značka označuje 5 parkovacích boxov, a čo chcel autor povedať tým symbolom vozíčkára, netuším :) Zaparkoval by som rovnako. Minimálne ako Pajero určite.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pre autora vyssie: typicka reakcia cloveka, co za kazdu cenu hlada ako s niekym alebo s niecim vydrbat! ta znacka je celkom zrozumitelna, je tam obrazok vozickara a je tam oznacenie poctu parkovacich miest. ja tiez neviem ako presne ma vyzerat znacka vyhradeneho miesta, ale tuto znacku by som respektoval, hlavne ak je to na parkovisku, kde je ako zaparkovat, len treba prejst o 10 krokov dalej ku vchodu!!

    mimochodom, ta znacka je na priestranstve, ktore je cele parkovisko, cize oznacovat na parkovisku dalsou znackou pocty parkovacich miest urcite nebol zamer autora znacky.

    ale holt, slovac vzdy najde argument, preco sa postavit aj na vyhradene miesta.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Anonymný povedal(a)... @ 3. decembra 2010 6:48
    velmi pekne napisane, normalny clovek ked zbada znacku vyhradene pre invalidov nerozmysla ci je podla normy, ale zaparkuje inde - len sedlak si vzdy hlada vyhovorku aky je on skvely a ako zase raz dokazal odrbat system ...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. "velmi pekne napisane, normalny clovek ked zbada znacku vyhradene pre invalidov nerozmysla ci je podla normy"
    Lenze tych miest je tolko, ako keby sme boli narod kryplov. 98% ztp miest pred obchodakmi su prazdne alebo obsadene autami bez oznacenia. Na jednej strane su prehnane normy na pocet ztp miest, na druhej strane su poddimenzovane normy na velkost parkovacich miest. Kedy sa to u nas da konecne doporiadku?
    A ked raz stat vyzaduje dodrziavanie zakonov odomna, vyzadujem ho aj ja od neho. Ked raz je dane ako ma znacenie vyzerat, ma tak vyzerat.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ved vravim ze sedlak, mozno by mali uz vymysliet aj znacku pre mentalnych invalidov, ta uz by snad vyhovovala ...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Možno by sa mali dať zákony a normy do súladu s realitou. Tiež mám vo firme jedno miesto zťp, ktoré som tam musel spraviť, keď som tam chcel urobiť parkovisko. To miesto by bolo nonstop prázdne, lebo takých zákazníkov nemám. Tak tam parkujem ja.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. pre anonyma co tu obhajuje toto parkovanie: si cisty debil, zato ze niekde nie su parkovacie miesta dostatocne siroke podla tvojho gusta a vyhovovali by ti len minimalne take velke ako su tie pre invalidov, tak budes blokovat prave taketo vyhradene miesta svedci o tvojej totalnej debilite!
    ako za to moze invalid, ze ked niekam pride a vsetky vyhradene miesta budu obsadene debilmi podobnymi tebe, tak bude musiet zaparkovat niekde na konci megaparkoviska, kde bude mat dost miesta na vystupenie lebo jedine tam bude vedla seba par volnych miest??
    hlavne ze ty budes parkovat hned pri vchode na dostatocne sirokom mieste!
    si totalny debil!

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!