06 októbra 2010

Blokovanie miesta na parkovisku

príspevok nám poslal Dr. Petržalka

Miesto činu:
Bratislava, Petržalka, Jiráskova, parkovisko za poštou
Dátum: 23.9.2010, minimálne od 17:45 do 18:50
ŠPZ: BA084VM
Indikácie: Čiarosleposť
Značka auta: Dacia
Diagnóza/K fotke autor píše: Pretože takýchto debilov je tu neúrekom a my domáci nemáme kde večer zaparkovať svoje autá. A keď ten idiot konečne odíde, trvá dlho než sa zase rad boxov dá do poriadku, pretože to sa prvý človek musí začať stavať riadne a podľa neho tí ostatní.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

12 komentárov:

  1. fotka je uplne zla. Ide o to, ze ma parkovat presne na panel, ci co konkretne? Ako to ma ten idiot vediet? Ja UPLNE chapem domacich, ze oni si uz navzajom postupom casu vynutili medzi sebou tento system ale AKO preboha ma ten debil vediet, ze mate taku tichu dohodu?!? Biele ciary su univerzalne.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tiez odporucam obyvatelom sa zlozit na kybel farby a namalovat to tam , nech aj navstevnici vedia ....

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Samozrejme ze ma parkovat na panel! Nie je to ticha dohoda, ja to vidim kam pridem. Kde nie su ciary, tam sa parkuje na panel. Tebe by nedoslo, ze ostatne auta sa vojdu na ten panel, tak treba zaparkovat aby sa drzala linia? A pozri sa tu na tomto webe, ved tym ludom nepomahaju ani biele ciary. Comment 2: Chlapce, tu by nestacila ani miesacka plna farby. A tu je problem vyzbierat sa na dolezitejsie veci, vies si predstavit ze zacnem chodit po bytoch, prosim Vas, prispejte 1€ na farbu :-)))))) Dobry vtip. Nejde to, sme velky anonymny panelak.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak cedulu "parkovat na panel" :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja ta uplne chapem. Ale uz sa prebud z predstavy, ze skutocne to KAZDY predsa musi chapat, ze "panely" su parkovacie boxy, pocuvaj co pises. Chapem, ze po case sa to kazdy v baraku naucil dodrzovat ale nepozaduj to od ludi, co sa s tym denne nestretavaju. CHAPEM, opakujem CHAPEM, ze to NASERE, lebo zabral viac miesta a urcite si poviem pre seba, ze je to debil. Ale niekde konci zdravy rozum a zacina besnenie. Jedine, co by som naozaj vycital tomu cloveku, ze si nechal obrovske medzery. Ale predpisovat mu, aby sa dopracoval k tym panelom, to uz trochu prehanas.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Urcite nie, neprehanam, stojim si za svojim. To, ze tie panely su niekedy pre offroad alebo ine velke auto uzke sa da pochopit ze sa netrafi, alebo nevojde, ale zamerne som neposlal taku fotku akych by tu boli mraky. Sorry, ale hentento bruchom spodku reze predel medzi panelmi a dva metre z jednej aj druhej strany, ja si myslim, ze ta fotka ma opodstatnenie a hlavne aj preto, aby si to ludia uvedomili, ze to nemusi byt len o bielej ciare. Jeden od nas z baraku parkuje medzi asfaltovymi predelmi krasne s tym najvacsim Ducatom a vojde sa. Tak neviem kde je problem. A prosim ta to chcem fakt od ludi tak vela aby im trklo ze sakra tak vidim aj ked nie biele ciary a ostatni stoja pekne medzi panelmi, tak im nebudem kurvit standy? Tak som potom asi mimozemstan.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. RE:Anonymný povedal(a)... @ 8. októbra 2010 8:22

    Kazdy priemerne inteligentny clovek by to mal pochopit.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dakujem, za podporu, uz som si myslel, ze som fakt vadny ked myslim viac do hlbky. :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Niesi vadny,to taki ako tento parker su vadni.Ale je to cele o inteligencii a zdravom rozume.A ti obhajcovia takychto parkerov co sem vypisuju,u nich je to aj o vychove aku dostali od rodicov.Dnes 90% mladych ludi vychovava ulica,tak niet sa co divit ze u nich prevlada arogancia,drzost,bezohladnost a neucta k nikomu a nicomu.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. napisal som jasne: mozete tomu vodicovi kludne hovorit, ze je debil ale ako dovod si dajte, ze parkuje bezohladne s tym, ze si zamerne nechal velke odstupy take, ze vedla neho nezaparkuje uz nikto a keby mal ohlad, tak by umoznil zaparkovat aspon jednemu dalsiemu.

    ale odovodnovat to volakymi panelmi, to nema oporu v nicom. Kde beriete tu skalopevnu istotu, ze to dojde skutocne kazdemu?!?

    Ak ide o vyznacovanie parkovacich miest, tak to musi mat nejake predom dohodnute jasne, zrozumitelne pravidla.

    To, co si vymyslate, ze BRANIM nejakych debilov, co nevedia parkovat, to uz prehanate.

    Ano, mohol sa zamysliet a nenechat si kralovsky priestor. Ved preto pisem, ze je to DEBIL.

    Ak sa stazujete, ze NEMATE na farbu, tak zober kybel, napis tam: prosim, parkujte podla panelov, dakujeme, susedia.

    Skutocne si myslim, ze vasa argumentacia nema absolutne ziadnu oporu v nicom objektivnom. Zopakujem: na fotografii je DEBIL a z jednoduchsieho dovodu, ktory sa neda odargumentovat.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ale no on sa to raz nauci :)) U nas ked niekto tak zaparkuje tak majitelia uzkych a malych aut vacsinou zaparkuju okolo neho a do auta sa dostane len cez kufor :) Videl som uz taky pripad na vlastne oci, odvtedy sa naucil parkovat vzorovo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. a co ak by tam bol jednoliaty beton???
    Miesto činu: Bratislava, ŠPZ: BA084VM on ako nieje domaci?? som si myslel ze to je daky zamaskovany košičan alebo trnavak

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!