14 septembra 2010

Na chodníku pred Ministerstvom Lásky

príspevok nám poslala mama

Miesto činu:
Bratislava, Pribinova ulica, oproti Ministerstvu vnútra
Dátum: 7.9.2010, od cca 12:00-14:30,
ŠPZ: BA888XM
Indikácie: Parkovanie na chodníku
Značka auta: Škoda Superb
Diagnóza/K fotke autor píše: Neverila som vlastným očiam, keď som videla na verejnom chodníku takto zaparkované auto. Je to frekventovaný chodník smerom k Eurovei. Tlačila som kočík s malým dieťaťom a musela som ho nechať na chodníku, výjsť na cestu, pretože zákruta je neprehľadná, a pozrieť sa, či nejde auto, predtým, ako som s kočíkom vošla priamo na cestu aby som zaparkované auto mohla obísť.

Na moje daľšie prekvapenie, o pár metrov ďalej stálo policajné auto a tak som mala dojem, že prietupok budú riešiť. Možno aj riešili, ale keď som sa o 2 hodiny vracala spať, dané auto tam krásne parkovalo dalej.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

6 komentárov:

  1. tych policajtov si mala tiez odfotit a poslat ich sem nech to niekto zodpovedny riesi. viem co to je kocikovat popri takychto debilkoch.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Neboj sa určite skončilo odtiahnuté ak majiteľ nestihol prísť. Sem robia pravidelne zachádzky odťahové vozidlá a vždy zoberú minimálne jedno vozidlo. Odťahovali tu dokonca aj Hummer už, ale na to musela prísť špeciálna niekoľkotonážna odťahovka, ktorú zakúpilo cca rok dozadu mesto. Samozrejme takéto priestupky rieši v BA mestská polícia a nie štátna.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ono to kludne mohlo byt aj auticko minv, preto to policajti neriesili.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. auto patri ministerstvu vnutra takze urcite nedostal ani pokutu ani ho neodtiahli

    OdpovedaťOdstrániť
  5. A komu sa to nepaci, mal v sobotu dvihnut prdel a ist sa vyjadrit k referendu, nie tu vyplakavat na internete.

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!