23 júla 2010

Chronický blokovač áut

príspevok nám poslal skrat

Miesto činu:
Bratislava, Rovniankova, Petržalka
Dátum: 14.6.2010, 7:00
ŠPZ: BA047UR
Indikácie: Blokovanie iných áut
Značka auta: VW, Golf
Diagnóza/K fotke autor píše: Majiteľ auta parkoval tým štýlom, že znemožnil výjazd z parkovacích miest dvom ďaľším zaparkovaným autám. Po tejto skúsenosti som si začal všímať tento Golf - vždy keď ho vidím parkovať, tak blokuje aj ostatné autá.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

11 komentárov:

  1. Treba debila dat dvakrat odtiahnut a uz tam viac takto parkovat nebude.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. a skusali ste ho odtlacit? na niektorych miestach petrzalky nechavaju auta s nezatiahnutou rucnou aby sa mohli poposuvat.

    neutocte na mna, neobhajujem nikoho a nic.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ak dobre vidim tak je to pred poliklinikou.A ak sa dobre pamatam je tam po celej dlzke zakaz zastavenia urceny dopr.znackou.ked tam parkuje pravidelne ako to ze ho este nesekli mestski policajti?treba ich asi zavolat.nema kto?Jaaaj,,fotit je jednoduchsie:))))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. take, ze by bol dohodnuty s majitelmi zablokovanych aut, to asi fotografa nenapadlo, ze?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tu nenapada nikoho nic...kazdy len mudrovat vie jak keby boli oni bezchybni a nikdy nic neurobili

    OdpovedaťOdstrániť
  6. a som tam parkoval a so mnou sa nikto nedohadoval, ale prvy krat, ked som ho videl, tiez ma to napadlo :) je pravda, ze odtlacat som ho neskusal, pripadny alarm ma zhatil...policajtov som nevolal, lebo som sa ponahlal do prace - podarilo sa mi vyjst na obrubnik, na chodniku sa otocit a ist po nom popri budove(stastie, ze mam male auto, vedlajsie kombi malo smolu)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. dohodnuty? aka je pravdepodobnost ze tito dvaja zablokovani budu parkovat stale vedla seba????? ci si stale najde konkretnych dvoch a s nimi sa dohodne? urcite ma cas na hladanie dvoch majitelov aut...uz tu tak kombinujete a konspirujete ze sa prihlaste do CIA...zablokoval a hotovo! o tom su pravidla!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. NAjlepšia sranda je že v popise je iná značka ako na fotke :D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. sa pozri este raz a poriadne

    OdpovedaťOdstrániť
  10. uz je to opravene, 25. jula tam v popise bola ina znacka. videl som to aj ja.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. mate pravdu, v znacke som sa sekol, ked som sem pisal mail, neviem nad cim som rozmyslal :). Admina som hned po zverejneni poprosil o opravu. diky

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!