29 apríla 2010

Značkosleposť, ja som tu bol skôr


príspevok nám poslal Little-bob


Miesto činu: Tatranská Lomnica, Lezecká stena
Dátum: 21.4.2010, 17:24
ŠPZ: PP923BO
Indikácie: Blokovanie vyhradeného miesta
Značka auta: Hyundai
Diagnóza/K fotke autor píše: Invalid?? A čo?? Ja som tu bol skôr!! Toto si asi povedal majiteľ strieborného auta keď išiel parkovať. A pritom vedľa neho bolo miesto pre parkovanie ostatných áut. Darmo toto je arogancia najväčšieho zrna, tak nech sa potom nečuduje, že som ho zablokoval.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

13 komentárov:

  1. to nic ine nepomoze ako zavolat mestku policiu a dat mu papucu a hotovo.co riesit.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Keby si takto zablokoval mňa, tak Ti v pohode vyjdem preč. :-)) Slabo si ho zablokoval...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hehe dobreee...super si spravil. Ja som nedavno takto blokol jednu fabiu co mi zastala na mojom mieste (podotykam, ze bolo oznacene, aj vodorovnym aj zvislym znacenim). S tym, ze som nechal odkaz, ze dakujem za zabratie miesta a ze sa vratim tak za 5-6 hodin a siel som domov a z okna som sa bavil ako dotycna pani tam chodila okolo auta a lamentovala. Ked som sa umilostil a siel som preparkovat, tak este zacala vyskakovat, ze preco som tak drzo zastal, ze odkial to mala vediet, ze je to vyhradene miesto. Takze schvalujem takyto postup nech je akokolvek prizemny :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. a tym svojim parkovanim s tym tvojim <> autom si sa tiez zaradil uplne spravne na portal parkujem ako debil, kedze minimalne neni dodrzana vzdialenost od hranice krizovatky, teda statie v krizovatke...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nezmyselná foto. Značka nespĺňa zákon (chýba značenie vodorovné čiary na zemi). Naviac je kdesi v prdeli 1,5m od miesta kde akože vyznačuje miesto.
    Neoznačený, vysypaný štrk na zemi? To je akože RESERVE miesto? Wake up! Invalidné sú zadarmo? Pretože ak za toto platíš, tak ťa ľutujem.
    Tak ako Toyota by som parkoval kľudne aj ja, a bol by som v práve. A ak by si ma zablokoval, zavolal by som odťah na tvoj Mégane.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. no ja si tiež myslím že si tam drbol tu tabulu sám a myslíš že to je len pre teba,ja by som ti pustil gumy a odišiel aspoň sem nedavaj taketo foto lebo ten debil si tento raz ty!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. znacky schvaluje dopravny ispektorat takze sam si ju asi tam nedal a ani sam si ju nevyrobil.
    inac dopravna znacka je nadradena vodorovnemu znaceniu takze neni potrebne.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. pri vyhradenom mieste musi byt vodorovne aj zvysle znacenie miesta ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Som toho názoru, že to parkovisko je zhotovené nasypaním kamennej drvy na zelený pás, urobené svojpomocne, bez povolenia. Vyhradené parkovisko musí mať i vodorovné značenie, nestačí len zvislá značka. A hlavne musí sa zaň platiť. A mal by mať i certifikát od miestneho úradu. Čierna stavba !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Zaujímavé, vozíčkar si asi často chodí zaloziť na lezeckú stenu, preto si tam drbol tú tabuľu. To nemá logiku. Apropo a kde má označenie vozíčkara na aute? Kto mu ho asi vydal. Takýchto zdravých vozíčkarov sú veru u nás veru zástupy. Za peniaze v Praze dúm...

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Akú lezeckú stenu? O čom to kvákaš?

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Miesto činu, Tatranská Lomnica, Lezecká stena.

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!