16 apríla 2010

Šak som prišol na nakúp (4) - zase tie čiary

príspevok nám poslal šofér76

Miesto činu: Košice, Sídlisko Nad Jazerom, parkovisko Tesco
Dátum: 28.3.2010, 16:54
ŠPZ: KE228FL
Indikácie: Čiarosleposť
Značka auta: Škoda Felicia
Diagnóza/K fotke autor píše: Pozdravujem aj pána na tmavom Superbe KS 101CF alebo FC (diagnoza čiaroslepota cez invalidné miesto), ktorého som sa neodvážil odfotiť, nakoľko sedel v aute a ja som sa pravdu povediac bál, že dostanem po hube (bol som len meter od jeho auta a nebolo veľmi kam utiecť pre prípad núdze, sorry, nabudúce ...)

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

2 komentáre:

  1. Ukazkovy internetovy hrdina :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pred tým ako to bolo odfotené mohlo stáť jedno auto na ľavo a jedno na čiare pri vozíkoch a tento vodič len šetril miesto a zaparkoval medzi nich, oni odišli a on tam zostal ako taý debil, pritom nič zlé nespravil.

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!