10 novembra 2009

Polýcia parkuie (60) - ťažký policajný frajer

príspevok nám poslal Ten čo súdi

Miesto činu: Bardejov,obchodný dom Hypernova
Dátum: 30.10.2009 piatok 8:00
ŠPZ: BJ820AT
Indikácie: Parkovanie na chodníku a na zákaze parkovania
Značka auta: Kia
Diagnóza/K fotke autor píše: Tak toto už je drzosť,nielen že si v pracovnej dobre nákupy robí ale ešte aj parkuje ako magor, žltá ciara mu nič nehovori! ani značka Zákaz zastavenia. Keď videl ze fotím bol zjavne nervózny dokonca až tak, že keďnastúpil do auta tak pri odchode mu kolesá prešmykovali.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

17 komentárov:

  1. vidno, ze moc asi nejazdis :-) presmykovanie pri prednom nahone u takychto aut nie je zasa umenie dosiahnut :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ako pekne blokuje priechod pre chodcov
    policajti su len obyčajní chudáci čo si myslia že im patrí celý svet, chodia si nakupovať alebo fajčiť počas služby a buzerujú obyčajných ľudí čo sú teras bez práce, nakopal by som mu gule, žebrák špinavý

    OdpovedaťOdstrániť
  3. áno? a čo ak mali v tej hypernove robotu? ako vieš, že si bol nakúpiť a nebol tam riešiť nejakého zlodejíčka? ako fakt neviem prečo ale tak ***** fotky a príspevky ku ním som ešte nevidel. sa uvedomte trocha. je jedno či je to záchranka, policajti, strážna služba alebo hasiči. zaparkujú tak, aby mohli rýchlo vybaviť svoju prácu. videl si niekedy aby sanitka krúžila po sídlisku, aby si našla nejaké voľné parkovacie miesto a išla zachraňovať životy? alebo aby si policajti hľadali parkovacie miesto, zatiaľ čo niekde niekto vykráda, ohrozuje alebo čo ja viem čo nejakú osobu/dom? sa zamysli nad sebou. taktiež som veľmi veľa krát stál na žltej čiare pri hypermarketoch a aj ma policajti zastavili. stačilo im vysvetliť kvôli čomu som sa tak postavil a spokojne odišli bez jediného slova. to len takí obmedzenci ako ty a tebe podobný budú stále niečo namietať. v živote si sa ty nepostavil tak, aby si sa za to nemusel hanbiť, že nie? však jasne všetci kritizujúci ste majstri v parkovaní a ste svetové jedničky.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. skutok sa nestal
    to čo vidíte na fotke, je len očný klam

    OdpovedaťOdstrániť
  5. blaa blaa blaa... hlupáci, riešite tu k*k*tiny, všecko čo má maják má výnimku (aš na pár vozidiel) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nemyslim ze ten zlodejicek potreboval tak rychli zakrok, aby niekto nestihol ani parkovat, ja mam tiez svoju pracu a tiez sa casto ponahlam ale parkujem ako vecsina. Mozno im v tomto pripade krivdim ale taketo parkovanie (strazcov zakona a poriadku ktorý by nam mali ist v urcitych veciach prikladom) je coraz castejsim javom a stava sa pravidlom. Taktiez by som urcite neporovnaval zo zachrankou alebo hasicmi, lebo v ich pripade to situacia a pouzivana technika vyzaduje vzdy. Musis mat dobre stastie na tych policatov ktorym len tak staci nieco vysvetlit k ich spokojnisti a odchodu bez jedineho slova. Radsej sa na to nespoliehaj lebo nevies na akeho policajta natrafis a vo vecsine pripadov sa to nezaobide bez financnej ujmy ovsem ak sam niesi policajt a len nepozdravis kolegov s preukazom.... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. výnimku pokiaľ ma ten maják pustený ty jeden hlupáčik. Alebo aj na ceste pribrzdíš a ideš ku krajnici pokiaľ ide niečo z vypnutím majákom.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. "výnimku pokiaľ ma ten maják pustený ty jeden hlupáčik. Alebo aj na ceste pribrzdíš a ideš ku krajnici pokiaľ ide niečo z vypnutím majákom."

    ...ako vidíš na fotke, netreba mať pustené húkačky aby platila výnimka.... a nie, aš taký kokot ako ty niesom aby som uhol všetkému s vypnutými majákmi :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. bol to mlady policajt tych ja nemusim su len hambou ..že moc nejazdim? nemaj boja mam auto s viac PS ako ta poliKIA a myslim si ze ako Policat ma byt príkladom nieje Frajer ked sa prehána okolo hypernovi možno 60tkou

    OdpovedaťOdstrániť
  10. výnimky nevýnimky povedzte mi potom, prečo som ešte napríklad nevidel policajné auto v bežnej cestnej premávke keď ide pomaly a s vypnutými majákmi že by zapínali smerovky keď odbáčajú? oni nemusia? aj včera ráno z križovatky ma obehlo jedno policajné auto cez autobusový pruh, zaradil sa predomňa bez smerovky a vliekol sa 50km/h a s vypnutými majákmi, to mohol? to bola tá výnimka? čiže pre nich dopravné predpisy neplatia?

    OdpovedaťOdstrániť
  11. kokso, to chcete pri kazdom policajnom aute rozoberat kedy co mozu a kedy nie ????:D:D:D:D:D


    nakoniec len poznamocka ktomu fajceniu a nakupovaniu pocas pracovnej doby: kto z fajciarov pocas pracovnej doby nefajci? kolko z vas si nikdy nebolo nic kupit v case ked mali byt na pracovisku?


    kto je bez viny nech hodi kamenom...

    nikto nic nehadze? hm, divne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ,, ...ako vidíš na fotke, netreba mať pustené húkačky aby platila výnimka.... a nie, aš taký kokot ako ty niesom aby som uhol všetkému s vypnutými majákmi :D ,,


    asi si ma nepochopil, ale vzhladom na tvoje inteligentne prispevky ti to ani neberiem za zle. Ja som sa ta iba opytal ci im v takom pripade davas aj prednost? ked tvrdis tieto veci. Chcel som ti len poradit a ty mi za to nadas a napises ze prednost im davam ja. fakt ti gratulujem si dobry.

    Pre poucenie uryvok zo zakona o cestnej premavke § 40 ods.1 Vodič vozidla, ktorý pri plnení špeciálnych úloh používa typické zvukové znamenie doplnené zvláštnym výstražným modrým svetlom alebo červeným svetlom, prípadne ich kombináciou (ďalej len "zvláštne výstražné znamenie"), nie je povinný dodržiavať povinnosti a zákazy ustanovené týmto zákonom...

    pre pochopenie vsimni si slovicko POUZIVA a co z toho plynie.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ak sa dobre pozrete na tu fotku tak uvidite hned niekolko volnych parkovacich miest takze o ziadnom kruzeni na parkovisku a hladani miesta nemoze byt rec, len by musel viac pootocit tym volantom a keby zasahoval a moc sa ponahlal tak by to mohol s pustenymi majakmi pichnut rovno pred vchod

    OdpovedaťOdstrániť
  14. tá embéčka parkuje v poriadku?

    OdpovedaťOdstrániť
  15. ako som písal, že som stával na žltej čiare pri hypermarketoch...stačí sa poriadne pozrieť a uvidíš, že vnútry v hypermarkete sú automaty na kávu...niekedy som s tým pracoval a vyberal som z toho tržby...keď som mal v nezaistenom (auto bez alarmu alebo iného zabezpečovacieho systému) aute vyše 200 000SKk v sáčkoch, nemohol som si dovoliť nechať auto zaparkované tak, aby som na neho nevidel a riskoval tak, že by niekto rozbil sklo, vytiahol sáčky s peniazmi a zmizol...toto keď som vysvetlil policajtom, tak sa otočili a odišli preč...ale vždy som mal pustené výstražné svetla (všetky 4 blinkre)...viac ako 2 roky som to takto praktikoval a nikdy sa nestalo, aby mi nejaký policajt kvôli tomu spravil problém...stalo sa aj to, že som im musel ukázať aspoň jeden sáčok s tými peniazmi aby som zostal bez problému s nimi...

    OdpovedaťOdstrániť
  16. pozeram, ze vacsina co tu prispieva, tak to robi pocas pracovnej doby. Tz. ze sa flakate v praci a presne toto kritizujete u niekoho ineho. Ved kazdemu sa na inych nepaci to, co robi sam.

    PS: s policajtmi maju problemy vzdy iba ludia, ktori robia priestupky, alebo porusuju zakon ... prekroci rychlost, dostane pokutu a uz vsetci policajti su idioti.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. ...vtedy som práve bol pri Hypke,keď si to fotil...policajti práve vtedy vynášali z hypky ožratého bezdomovca,ktorý tam otravoval predavačky a zákazníkov,takže sa preber,že tam boli na nákup...pamätám si to presne,lebo vtedy mám narodky...

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!