14 októbra 2009

ČiarosleposťFelícia

príspevok nám poslal moriak

Miesto činu: Bratislava, ulica Galvaniho 17, parkovisko GBC IV.
Dátum: 8.10.2009, 13:20 - 14:30
ŠPZ: BA964PL
Indikácie: Čiarosleposť
Značka auta: Škoda Felicia
Diagnóza/K fotke autor píše: Ďalší "čiaroslepý", ktorý si myslí, že pred biznis centrom je v čase obeda prebytok parkovacích miest. Alebo je to jeden z tých, čo sa bojí, že mu jeho "krásavca" neopatrný sused pri vystupovaní poškriabe?

P.S. Dostal za stierač odkaz na Vašu stánku, tak ho nesklamte.

Poznámka redakcie: Nesklameme :-)

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

4 komentáre:

  1. Ja parkujem takto isto. Každy mesiac mi pribudne /v tom lepšom pripade iba šrám/ nejaky novy šram na laku. V lete mi jedna slečna nacuvala do PP dveri až to bolo na vymenu dveri a klucky - vysledok ? rozdiel 50 € co mi nepreplatila poistovna celu sumu z jej zakonnej mi už nik nevrati !!!
    Kolko krat som už parkoval uplne v offsajde na velkom parkovisku a ked som sa vratil, nejaky pako z Kysuce so svojou zhnitou š120 natesno pri mne a okolo plno miesta a žiadne ine auta. To je choroba.
    Navyše mam rocne dieta a ladujem ho do sedacky. Casto sotva otvorim dvere. Už sa mi X krat stalo, že mi cocot nacuval opacne ako som stal ja aby si zatarasil stranu spolu jazdca, ktoru nepotrebuje a sam mal dost miesta. Potom som musel malu nakladat do sedacky tak, že som musel vycuvat a na ceste v ohrozeni malu ladovat do auta. FCK.
    Teraz pribudaju megaobchody, pozemky su drahe, tym padom ciary na parkovisku priuzko od seba. Navyše tým jak 10% slovakov pracovalo v Irsku, Anglicku a kde-kade po navrate si mohli dovolit zakupit auto je ich na Slovensku už asi priliš. Navyše naše cesty a sidliska neboli dimenzovane na takuto automobilovu pandemiu.
    Preto zhrniem: ked to niekto nevie nech do auta nelezie alebo ked mi niekto neustale bude uhradzovat opravy , tak budem parkovat normalne !

    OdpovedaťOdstrániť
  2. koment ma daco do seba ale tu by som videl problem v tom ze vodic felicie ocividne parkoval z prvej co je vidiet podla vytoceneho koelesa a vyoseneho zadku

    OdpovedaťOdstrániť
  3. "Potom som musel malu nakladat do sedacky tak, že som musel vycuvat a na ceste v ohrozeni malu ladovat do auta. FCK." - vo vela veciach ta chapem, ale prave toto ti robi problem? nalozit ju z lavej volnej strany nejde? ja nevidim ZIADNY problem zaparkovat pravou stranou auta tesne k pravej strane vedlajsieho auta. Ak moze vodic nasadnut, je to VSETKO, co potrebuje. Z velkej casti je to aj tvoja pohodlnost. Rozhodne chapem, ze LUDIA su IDIOTI ak ide o poskodzovanie vedlajsich aut pri vystupovani a nastupovani. Najhorsie na tom je to, ze PRESNE tito smradi najradsej parkuju vedla inych aut miesto toho, aby si hladali miesta, kde je dost priestoru na ich velky zadok.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. RE: Streda, 2009, október 14 19:47

    to su už špekulacie typu doterajšej kvalifikacie slovenska na MS alebo ME vo futbale. Mavali sme stabilne 10.5% šancu prebojovat sa na zaverecny turnaj a v poslednom zapase muselo byt splnených zo 5 podmienok. Museli sme vyhrat nad Portugalskom. Iri museli prehrat. San Marino muselo dat viac než 5 golov Poľsku a Anglicko muselo remizovat s Azerbajdžanom 2:2. A potom sme mohi isť do baráže.

    Chceš mi povedať azda, ked ja zacnem parkovat tak ako ma to ucili v autoskole, tak sa nieco zmeni ? Ze sa zmeni myslenie ludi ? Ved ked ja zaparkujem z druhej strany /spolujazdec/ na vzdialenost potrebnu aby som neblokoval a neomedzoval vodiča susedneho vozidla, tak ma blokne zase vodič na mojej strane. A ak potrebujem naložit dieta na "backand" tak tie dvere potrebujem takisto otvorit doširoka. To nie je jeden pripad co opisujem. To je subor situacii a negativnych skuseností, ktore donutia cloveka sa prispôsobit. Prisposobit i ked suhlasim, že forma nie je zrovna správna.
    Auto mam obite zdola, vpredu, vzadu, naboku, dokonca neviem niekto nakladal bicykel alebo rebrik, tak mam preliačinu i streche.
    Preto razím teoriu, že je nevyhnutne parkovat co najdalej od ostatných aut, lebo co tí ludia dokažu, to je dych vyražajúce. A ked vidím auto pizza-rozvoz, jak sa ruti 90-110km/h, tak sa klatim strachom ci nedostanem "čelovku". Auta pizzerii to je kapitola sama o sebe. Tito "tiež" vodiči by podla mna mali mat kupony alebo zakon 3x a dosť. Ale to by sme zase boli hladní. Vodiči by sa rýchlo minuli.
    Minulý týžden bola u nas na sidlisku autonehoda. Vodič obratil Honda Accord na strechu na jednosmernej ceste s dvomi jazdnymi pruhmi. Je tam stanovena 50km/h a hustota premavky v case nehody tam býva tak cca 50-80 aut/hod. Takže žiadny pristavny most. Relatívne kludna cesta.

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!