05 júna 2009

Slováci (?) v Čechách

príspevok nám poslal huhu

Miesto činu: Nový Jičín, parkoviště před samoobsluhou Albert
Dátum: 28.5.2009 11h
ŠPZ: NZ723CY
Indikácie: Parkovanie na mieste pre invalidov
Značka auta: Citroen
Diagnóza/K fotke autor píše: Absolutní pohrdání jakýmikoli pravidly ja provozu , tak slušnosti. Všude kolem bylo dost místa , auto tam stálo když jsem šel na nákup i když jsem odcházel.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

4 komentáre:

  1. No parada, cista arogancia.. Minule som takehoto experta jemne zablokoval s firemnym autom a 2 hodiny musel na mna cakat.. Zastal podobne, alebo este sikmejsie a uplne predkom k boxu s kosikmi, tak som sa sprava na neho natlacil na 1cm a vyslo to tak, ze som parkoval uplne v strede boxov ako sa patri :) Ked som dosiel, uz ten chudak uz chytal bordovu farbu od zlosti, ale aspon sa nauci, aspon dufam..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ved to neni slovak .. to je madar.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. prvy anonym: super prihoda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tiež ma napadlo, že je to nebude Slovák v Čechách, ale Maďar v Čechách:)

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!