14 mája 2009

Malé auto, ktoré veľa miesta zaberá

príspevok nám poslal G.

Miesto činu: Bratislava, Koloseo - Tomáčikova 50
Dátum: 8.5.2009, 20:00
ŠPZ: NR786CX
Indikácie: Totálna čiarosleposť
Diagnóza/K fotke autor píše: Predpokladám, že to je slečna bezpečná jazda, ktorá cez mesto jazdí 30 km/h a to už má smrť v očiach, no za to smerovky, ani svetlá nepoužije. Tatinko jej kúpil Polo, ale ona má pocit, že jazdí s Hummerom, tak potrebuje dve miesta na zaparkovanie a čo jej po ostatných obyvateľoch.

PS: Želám veľa šťastných kilometrov.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

5 komentárov:

  1. to je vzorovy priklad :-) az extremne uhladne parknuty presne na ciaru ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jaj vy mudrlanti, ide o TomaSikovu ulicu a nie Tomacikovu, a kde mate tu istotu ze to polo nevlastni obi dve parkovacie miesta, kedze v okoli tohto objektu su vsetky ocislovane boxy sukromnym majetkom

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak, ja tak parkujem bezne z toho dovodu, aby mi niekto neobsadil susedne, taktiez sukromne miesto, pretoze sa bezne stavalo , ze boli obe obsadene cudzimi autami a ja alebo moja navsteva nemala kde parkovat..takze ak vidite taketo nieco na sukromnych parkovacich miestach, je viac nez pravdepodobne, ze ide o ten isty pripad. nieco ine je to na verejnych parkoviskach. to ma dokaze vytocit, ked pol hodinu kruzim a vidim asi 10 miest, ktore su takto obsadene vdaka arogantnym alebo neschopnym soferom...

      Odstrániť
    2. Staci dat cedulu ze sa jedna o sukromne parkovisko a je to vybavene :-D ak by tam ziadna nebola ja tam tiez kludne zaparkujem!!!a sice nie takto debilne!!!

      Odstrániť
  3. Nitrianske Polo vlastni dve parkovacie miesta v BA? Tolka drzost ... (viem, moze byt aj sluzobne)

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!