14 apríla 2009

Tesné puto s múrikom

príspevok nám poslal Duffman

Miesto činu: Bratislava, Kramáre
Dátum: 6.4.2009, 19:00
ŠPZ: TO255CC
Indikácie: Parkovanie na chodníku
Diagnóza/K fotke autor píše: Pán vodič z Topoľčian si asi neuvedumuje nový cestný zákon a nechal mi 2 centrimetre miesta na chodniku a tak som musel ísť po ceste. Skoro ma aj zrazilo ďalšie auto. Znova další nemysliaci, arogatný debil.

Ak si všimnete - v pozadí parkujú ďalšie dve autá, ale tie dostatok miesta na chodníku nechali.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

7 komentárov:

  1. 1) ani ti zanim tam nemaju 1,5m. si myslim, ze by si vyfotil ich s poznamkou ze si musel ist po trave

    2) na druhej strane neni chodnik? ked si bol donuteny ist po ceste?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. takze to si bol ty drahy Anonym?
    nech mal ist akokolvek nic to neznamena na to ze tuto fesi zapratal so svojou gepou cely chodnik

    OdpovedaťOdstrániť
  3. poviem ti tolko :D
    dnes tak parkoval znova, mozem ti to aj poslat, mam to odfotene
    druha vec, na druhej strane parkuju auta a chodnik tam neni ;)

    za tretie, za tymi dvoma ostalo miesto, tam som presiel, kym prejdem tak mi to nevadi

    ale dnes sa tam znova, na to iste miesto postavil :D z takych ludi nemozem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak, ked sa opakovane vracia, skus nieco ako papier s odkazom. Kludne mu odkaz, ze ti to strasne vadi a nabuduce mu darujes meter :-)

    Ale na druhu stranu: ak ti vadi tento, preco nie ti za nim?

    Mestska policia je zamestnana odtahovanim aut z miest, kde nikomu nevadia, ta ti asi nepomoze :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. je to jedina fotka, mam otazku, keby auto postavil k obrubniku, bolo by dost miesta?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. to stym metrom je fajn :)
    ty dvaja za nim mi nevadili, tam som presiel vpohode po chodniku a nemusel som ist po ceste.

    ako myslis k obrubniku? keby to dal viac do cesty? mne na prejdenie staci meter, taky siroky zas nesom :D

    mna proste nastvalo ze som tadial vobec nemohol prejst a musel som ist zo psom cez cestu... a neodfot hentakeho magora ako parkuje... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. a sak skus zavolat tu mestsku.. ze heno fesi stoji na celom chodniku.. a teraz kvoli nemu skoro zrazilo niekoho auto.. a oni doficia radi

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!