23 apríla 2009

Kuk spoza rohu

príspevok nám poslal jjjjjj

Miesto činu: Bratislava, Tolstého ulica
Dátum: 15.4.2009 9:02
ŠPZ: SC392CC
Indikácie: Parkovanie na chodníku a blokovanie križovatky
Diagnóza/K fotke autor píše: Ďalší príklad blokovania chodníka, križovatky a prechodu cez cestu - mladý chlapík prišiel, vybozkával sa s priateľkou a každý sa pobral do svojej roboty. To že ho cely deň budú chodci obchádzať ho vôbec netrápi.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

3 komentáre:

  1. Ach jaj, dalsi skvely fotograf, co by nebol spokojny ani keby boli tie ulice prazdne. Asi az vtedy, keby vyzerali ako v 17. storoci - odpadky vyhadzovane z okien, v strede ulice kanal a blato :)

    ale vazne: toto je cast mesta, kde staci povedat - BRATISLAVA.

    Ked uz nic ine, doporucujem fotografovi zamerat sa napr. na sukromne vozidla zamestnancov Mestskej Policie, ktore BUD parkuju na vyhradenych miestach (ktore plati statny rozpocet) alebo parkuju na identickych miestach ako tento BMW frajer :-)

    A aby som upresnil, nestoji na ziadnom prechode pre chodcov (nie je tam ZEBRA vyznacena ako prechod cez cestu). Tato komunikacia je jednosmerna, parkuje sa po oboch stranach (teda ako kto ako kedy) a hlavne nestoji na chodniku a aj keby stal, staci dodrzat 150cm.

    Toto nie je ani na odtiahnutie ani na nic. Iba na pichnutie si do majitela zdanlivo draheho vozu :-)

    Keby som bol hnidopich ako autor fotky, tak sem nasypem desiatky fotografii a vobec nie zazobanych frikulinov, drahych vozov :-) ale za to parkujucich tak, akoby nevnimali, ze su v Bratislave pricom na znacke maju castokrat aj to BA :-) Auta, ktore ich majitelia na dlhe mesiace odstavia do susednej ulice na "dohnitie" kvanta vselicoho.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Anonym hore - asi si okrem svojej Bratislavy nikdy nezašiel do iného väčšieho mesta na Západe. Skús sa prejsť po Berlíne, kde je neskutočne viac áut, ale zároveň neskutočne menej idiotov, ako tento frajer na BMW. Nestačí len to, že na Slovensku neporušuje žiadny predpis, ale ako debil rozhodne parkuje. Skús mi odfotiť vo Viedni, v Berlíne, alebo v Londýne debila, ktorý parkuje podobne. Nenájdeš ani jedného, to garantujem. A prečo je to tak? Lebo zákon a poriadok tam drvivá väčšina vodičov rešpektuje, nie ako na Slovensku, kde si s nimi vytierame riť a smejeme sa z tých, ktorí ich dodržujú. Ak ti ani teraz nedocvaklo, tak je mi ťa ľúto.

    P.S. Prosím pošli mi tých pár desiatok fotiek "dobre" parkujúcich debilov, aspoň na mail, nech môžem posúdiť, že si si nerobil dobrý deň. Mail je konik_psik zavinac post bodka cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skusim to zopakovat: v danej lokalite je jeden prechod (zebra) a pokial si pamatam, parkovalo tam iba auto Mestskej policie. Ten prechod je ale o jeden blok dalej. Na tejto fotke je vchod do konzervatoria, pred tym vchodom su namalovane biele pruhy, na tom mieste zvykne parkovat tiez auto (stale to iste lebo malokto iny sa odvazi tam odstavit), skus si to niekedy vystopovat samostatne s fotakom.

    O par ulic dalej zasa kazdy den parkuje na chodniku vozidlo inej statnej sluzby, ktore by bolo okamzite odtiahnute, pokial by nebolo evidentne komu patri. Celkom urcite odtiahnute nikdy nebude.

    Nepochopil si to co som napisal: Povedal som, ze keby som bol. To znamena, ze by som behal a nafotil desiatky pripadov. Kto chce, nech si beha a foti.

    Dakujem za doporucenia, v kazdom pripade pochopis danu situaciu, ked sa skutocne na tuto ulicu dostavis pozriet sa a pochopis o com pisem. Bez ohladu na toho majitela, co je tu odfoteny. Na nom mi vobec nezalezi. Po tom chodniku chodievam -PESI- a chcel som povedat to, ze hocikde inde a hocikto iny tam parkuje omnoho debilnejsie - v tomto pripade prejdes uplne bez problemov - pred tym autom je miesta dost.

    Ak si myslis, ze majitel vyfoteneho auta je debil, tak nebolo mojim cielom ti oponovat, skutocne mi je jedno, co si kto mysli o niekom, koho nepoznam :-)

    Nepripisuj mi veci, ktore nerobim. Voci tebe mam celkom urcite vyhodu v tom, ze fyzicky sa na danom mieste pohybujem a poznam viac ako situaciu z jednej fotografie. Preto som sa ozval a jedine preto.

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!