27 decembra 2008

Na parkovanie sú úzke cesty priam stvorené

príspevok nám poslal nitra

Miesto činu: Nitra, ulica Richtára Peregrina, Staré Mesto
Dátum: september 2008
ŠPZ: LV043CE
Indikácie: Blokovanie cesty
Diagnóza/K fotke autor píše: Široká ulica ale s úzkou cestou navyše bez stredového deliaceho pásu (neviem prečo nie je vyznačená prerušovaná čiara). Nachádza sa v Starom Meste skoro pod Kalváriou. Autá tu stoja na chodníku tak, že nie je ani 1 meter voľný pre chodcov. Na tejto foto som zachytil auto stojace priamo na ceste čím zapĺňa celý jeden jazdný pruh. Gratulujem mu!

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

11 komentárov:

  1. teraz trosku nechapem na co sa stazujete?

    nato ze auta stoja na chodniku alebo nato ze stoji na ceste?
    alebo to rovno kombinujete a stazujete sa vsetko.

    inak na tej ceste vyzera ze auto prejde. tak neviem v com je problem. nevyzera to byt moc frekventovana cesta. takto sa v BA parkuje na kazdom sidlisku.
    akurat teraz aj zvysok slovenska asi zacina pocitovat problem s parkovanim. tak si zvykajte. za chvilu bude toto bezne aj u vas a nijak to nebude "vzrusovat" :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pre Anonyma:

    Takže keď sa auto zmestí (pretiahne sa cez škáru) tak je všetko v poriadku a nevidíš na tom nič zlé... Milý môj, práve kvôli takým ľuďom ako Ty, s takým myslením existuje táto stránka. Každý si parkuje tak, ako chce a čo na tom, že blokuje jazdný pruh. Však ma obehnú, nič sa nedeje...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ver mi, ludia by radi parkovali na parkoviskach, ale kedze tie parkoviska nie su. tak sa vacsina ludi snazi parkovat tak aby :
    - co najmenej zavadzala chodcom
    -co najmenej zavadzala premavke
    - co najviac znizili pravdebodobnost poskodenia svojho auta niekym inym.


    a myslim ze toto auto to presne splna.
    ta ulicka naozaj nevyzera neprejazdne ked tam tie auta stoja. ;)

    opat opakujem "pretiahnutie cez skaru" povazujem za normalne. prid na bratislavske sidliska a nebude ti karta vo fotaku stacit :D:D

    inak presne takych ako ty, co sem k nam pridu niekde z rodinnych domov poznat na 100m. to ako sa dokazu zamotat a potom potrebuju dvoch ludi aby im ukazovali kolko mozu cuvat a kolko ist dopredu je fakt sranda :D

    mensia sranda uz ale potom je, ked sa vyberu niekde kde je hustejsia premavka a zacnu zmatkovat tam.

    je mi jasne ze potom uz neostava nic ine ako sa vyhovorit na tych zaparkovanych.(priklad: lazaretska ulica v BA v obojsmernej casti)
    to ze prednimi tade preslo 100 aut bez problemov...

    tak asi tak moj pohlad na "skary"

    prajem pekny den a pevne nervy na cestach aj v novom roku.

    PS: este stale som sa tu nenasiel, takze to asi nebude take zle :D:D:D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Neviem odkiaľ si prišiel na to, že neviem cúvať. Žiadny problém s parkovaním, ani cúvaním nemám, priam si to vychutnávam. No nezaparkujem ako debil, aby som blokoval jazdné pruhy. Pokiaľ viem, na Slovensku platí staré známe - kde nie je značka zákaz státia/zastavenia, tam sa parkuje vo veľkom. Ale aj keď je značka, aj tak sa nájdu jedinci, ktorí tam parkujú. Sú leniví zaparkovať o 100m ďalej, kde je voľné miesto.

    Aj Tebe prajem šťastný Nový rok a veľa km bez nehody.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tam kde ty si prisiel nato ze ja tak parkujem ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Chocholko, ja suhlasim tiez s anonymom. Sledujem tuto stranku a ZNACNA cast prispevkov je tu do velkej miery nekriticka (k sebe) a prehnane kriticka k inym. Je to chyba, ze sa prispevky nedaju inak ako v komentaroch kvalifikovat. Kolkokrat sem pride fotka, kde su dve auta a autor fotiek si vybral k "hanbe" jedno ale v ramci fotky je dajme tomu este jedno - akurat je to hrdzava fabka a ten "zly" ma audinu :-) alebo pripad ako tento - ako pise anonym vyssie - nechcem sa opakovat.

    Tiez mam kolkokrat chut vyfotit skutocnych egoistov, ktori si na preplnenom parkovisku na sidlisku zaparkuju auto ako krali (tj. dve miesta, ciara v strede) a parkuju tam tyzden nepohnute len aby som len bezmocne penil, ked nemozem najst NORMALNE miesto na zaparkovanie. Co mam robit? Fotit ako besny hlava nehlava? Napocitam do desat a radsej idem sledovat co za blbosti miestni fotografi povazuju za "debilne" parkovanie. Za hviezdu povazujem panov, ktori sem nedavno poslali veci ako "cocacolakamion" na prazdnom parkovisku. Tam sa ukazuje, co maju takito ludia miesto hlavy. Trochu sudnosti by neuskodilo.

    PS: ak by som mal chocholko kvalifikovat tvoju fotku, musel by som to poznat a hlavne vidiet viacej fotiek. Z tej jednej som skor s anonymom, ktory to dokonale vystihol. Fakt, ze vies parkovat je samozrejmost, verim ti :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pre anonyma december 28 20:46.

    Súhlasím s Tebou, nemám s tým problém. Aj mna pár krát zarazilo, že sa na tejto stránke objavili fotky, ktoré tu boli naozaj neprávom (napr. ten coca-cola kamión, alebo iné dodávky parkujúce naprieč viacerým parkovacím miestam).

    Upozorňujem, že tejto fotky, ktorú sem pridal "nitra" nie som autorom ja. Ja som na túto stránku poslal zatiaľ len jednu lekciu fotiek pod týmtom nickom. Môžeš si to vyhľadať v podskupine "Nitra".

    Je jasné, že je málo parkovacích miest a som si toho vedomý. Aj ja mám značný problém každý deň zaparkovať. No nikdy neparkujem tam, kde by som blokoval jazdné pruhy ako tieto autá na fotke.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Prvy anonym chcel iba naznacit, ze problem statickej dopravy neustale rastie a fakt, ze v nepriechodnych uliciach sa zacina suvislejsie parkovat TREBARS aj ciastocnym statim na krajnici (v pruhu) a chodniku je proste viditelny dosledok.

    Ak skutocne tou ulicou denne prejde 10 chodcov, maju trebars na druhej strane chodnik, ak na tu ulicu chodia auta s cielom tam zaparkovat alebo vyjst z nej, tak bohuzial sa treba zmierit s takymto stavom mozno aj pre to, ze ty mas auto, tvoja zena ma auto, sused ma auto, jeho syn a dcera tiez a VSETCI ho povazujete za nutnost vlastnit ho. Co na tom, ze ty a tvoja zena parkujete zasadne "spravne" - uz tym obsadzujete parkovacie plochy.

    Takze si urcite rozumieme, prvy anonym chcel naznacit suvislosti - co ak je proste tato ulica iba prejavom toho, co si sposobujeme VSETCI a nemusi nutne byt prejavom debility, ktora sa prejavuje tym, co som spominal - ked nejaky egoisticky dement zamerne obsadi dve miesta v oblasti, kde sa skutocne neda ani po polhodine najst ine parkovacie miesto.


    Urcite si obaja rozumieme :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Rozumieme. Ale ja túto ulicu dôverne poznám. Autá tam parkujú až na malé výnimky VÝHRADNE len na opačnej strane, kde síce zaberajú celý chodník, ale aj tak som po ňom ešte nikoho nevidel kráčať. Tieto dve autá na strane autora fotky parkujú tak, že blokujú jazdný pruh. Ten tretí si "aspoň" dal tú námahu vyskočiť cez obrubník na chodník... Cez tento úsek kráča veľmi málo chodcov, prakticky len tí, čo tam bývajú.

    Želám Vám štastný Nový rok 2009.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Anonym čomu nechápeš? Cesta je frekventovaná, obojsmerná. Prečo by som ja mal kvoli nejakým trtkovcom cakat kym prejdu auta aby som mohol prejst ulicou? Je mi jedno ze je to bezne v BA a neviem kde všade. Normálne to nie je a treba to riešiť. Ja ked nemam kde parkovat tak to zaparkujem dalej a prejdem sa. Keby naozaj kazdy parkoval ako sa mu zachce tak to mozeme zabalit rovno...

    OdpovedaťOdstrániť
  11. mozem sa spytat kde byvas?

    ja sa prejdem aj ked zaparkujem podla teba zle. ked pridem domov vecer (rozumej po 20.00) tak som rad ze to mam k domu do 1 km, nemusim ti asi hovorit ako to je ked pridem domov tak o 1.00 . to keby u nas byvali iba taky ako ty, tak zaparkujem niekde, takto ma ani nenapadne kde. lebo tu sa parkuje tak ako na obrazku bezne. nie preto ze sa nam to paci, ale preto ze NENI KDE PARKOVAT. stoji sa na hline, stoji sa v krizovatke, stoji sa na chodniku, stoji sa v jazdnom pruhu, stoji auto pred autom(takze si ich musis odtlacit ked chces odist). tak by som ta chcel s tou tvojou filozofiou vidiet :)

    samozrejme da sa to tak ako hovoris ale musis chodit domov tak o 16.00 a cez vikend nikam nechodit.

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!