24 decembra 2008

Blokujeme čo sa len dá aj nedá


príspevok nám poslal emzetperx

Veselé Vianoce!

Miesto činu: Veľký Krtíš, Ul. Boženy Nemcovej
Dátum: 14. 12. 2008 o 14:50 hod.
ŠPZ: VK415AC, VK851AL
Indikácie: Blokovanie schodiska, chodníka, cesty, státie v protismere.
Diagnóza/K fotke autor píše: Už som sa dávno chystal odfotiť ten malý červený chliev s ktorým neustále parkujú priamo pred vchodom do obytného bloku. Teraz ešte ako tak stojí, že sa pri ňom dá aj prejsť, ale tá embéčka, to je už fakt drzovka. Vojsť do vchodu s detským kočíkom by bolo asi trápením, žiaľ Mestských policajtov toto vôbec netrápi. A že obaja stoja v protismere je súce na 2000,-Sk pokutu.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

9 komentárov:

  1. Dement, ani bych se nedivil kdyby prislo pet chlapu a tu 120 mu hodili na bok do silnice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hm, kedze toto miesto sa tu uz opakuje niekolkokrat, tak predpokladam ze parkovanie je tam bezne a vacsine nevadi.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. iste vadi, tak ako aj mne, hoci tam nebývam, keby som tam býval, asi by pumpovali pneu. každý deň...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kokso, sak to vyzera, ze to je zadny vchod, tak to nikomu asi nevadi. Tento portal je strasne ale strasne naladeny proti vodicom. Ja v BA parkujem aj na chodniku, ked neni kde vecer zaparkovat.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vadi ti to a ani tam nebyvas :) tak co ti natom vadi?


    ano, aj ja mam pocit ze na tejto stranke si zopar ludi akurat uspokojuje svoje komplexi.
    ved ked sa na to clovek pozrie tak sa tu stale opakuju autori fotiek aj miesta fotenia.

    tiez som sem najskor chodil pozriet ako debilne sa parkuje na SR, ale zistil som, ze to neni az taky problem.a zaklincoval to kamion coca coly ktory odfotil nejaky debil a este vecsi debil to tu uverejnil.
    tiez parkujem na chodnikoch aj trave ked je to nevyhnutne(som BA)

    vesele vianoce

    OdpovedaťOdstrániť
  6. vadi mi to, lebo sa da aj niekde inde parkovať a to že STOJA V PROTISMERE mi tiež vadí, jednak preto, že je to porušenie pravidiel BaPCP a po druhé mi to vadí preto, lebo keď idem okolo autom a oproti mi ide ďalšie, nie je sa kde vyhnúť a po tretie, keby som tam býval tak by tam neparkoval nikto... a že sa nikto nevyjadrí z toho vchodu ? asi nemajú net, nepoznajú tento blog alebo čo ja viem. Ak si myslíte, že títo dvaja neparkujú ako debili, tak sa k tomu radšej ani nevyjadrujte, lebo ste možno jedným z nich. Chcel by som vidieť, ako by bol niekto nadšený keby chcel niekto stadiaľ prejsť s kočíkom alebo s nejakým kusom nábytku alebo stavebným materiálom. Proste nie je to miesto určené na parkovanie a ten kto tak parkuje, PARKUJE AKO DEBIL !
    A to s tým kamionom coca cola, súhlasím s názorom predchádzajúceho prispievateľa.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. nechcem sa vas dotknut, ale radsej nechodte sem k nam do BA :)

    pretoze ked vam vadia veci ako
    -stoji v protismere
    -neprejdu 2 auta naraz ale musia sa vyhnut

    tak sa na sidliskach nepohnete nikam :)

    a vyjadrit sa da aj inak ako na webe. kedze zrejme byvat blizko toho miesta, tak skuste sa ist opytat domacich. a uvidite co vam povedia ;) a mohli by ste odfotit ten dom z druhej strany ?

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pri pohľade na druhú a tretiu fotku jasne vidieť, že obyvatelia paneláku majú k dispozícii na parkovanie vždy len niekoľko miest pod oknami medzi vchodmi. Na opačnej strane je len zanedbaná zeleň. Preto sa vôbec nečudujem, že vyfotografované autá parkujú aj na krajoch ciest priamo pred vchodmi. Myslím si, že na počet bytov nepripadá zďaleka ani polovica počtu miest!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. žiaľ fotil by som to asi zbytočne, ale z opačnej strany ihneď popred vchod vedie chodník, popriňom pás zelene a následne miestna komunikácia s určeným parkovaním. Je jasné, že sídlisko kapacitne nestíha, veď ktoré hej.... ale toto je už fakt vrchol, podľa môjho osobného názoru, preto sa nikoho ani vypytovať nebudem a že čo robí mesto ? vraj na parkovanie investovali pre toto sídlisko niečo cez 100000,-Sk, cesta stála 600000,-Sk. Na opačnej strane tejto cesty, kde je vidieť zeleň by bolo možné spraviť parkovacie miesta, mesto to však nechce nejakým spôsobom riešiť, hoci sa to už sľubuje vyše 10 rokov. Predsa len tento blog nerieši túto problematiku, ale problematiku spôsobu parkovania tzv. debilmy, a už ako som spomínal, tento spôsob parkovania je taký ako to vystihuje názov blogu.

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!